Är våren här.. (eller "gud tycker inte om mej)

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Hoj
Flertal
:rolleyes:
Efter en dryg veckas sjukdom har jag spanat på väderkartorna samt sett den ena fina MC-dagen efter den andra passerat , äntligen, konstaterar jag glatt att jag nog är på bättringsväg också.

Vaknar (så sent som) 04:30 och börjar direkt tänka: Snart får jag åka hoj igen, men..... det är ovanligt ljust ute.... så här tidigt(?)

Vippar upp persiennerna, är inte ett dugg beredd på vad jag får se.... :skrämd

Vi pratar för bövelen Oxelösund, Inte Norrland!! Var är växthuseffekten när man behöver den? :(

Håller med, hade vikt minst 2 dagar i påskhelgen för hojbus, blir magsjuk fredag/lördag, är med familjen söndag, och nu, SNÖ! på måndagen... :gnissla :huvet

/Danne

Vaknade 04.45 och var törstig och pissnödig.
Tyckte precis som trådskaparen att det var lite väl ljust ute. Tittar ut genom köksfönstret och ser full snöstorm. =(
Lika bra att jag inte hann byta kedjelåset på hojen då. hade ju inte kunnat åka ändå.

pffff!! ni har ännu inte smakat på sann surhet!

för drygt en vecka sen så klotade jag hojen min till: "bortom körbar" med endast halvförsäkring och igår så såg jag att någon hade ställt sig och hoppat på motorhuven till min bil. så idag när jag kollade ut genom fönstret och såg snön så blev jag bara glad över att man inte missade en hoj dag moahaha! :banana

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg