Är Sverige inte ett dugg bättre än Trump-USA?

Har väl redan prövats, med inte så imponerande resultat. Tror mer på ett upplägg där man i tysthet går runt varandras motorcyklar, sparkar lite på däcken, hummar och nickar gillande ibland.

Ja det kanske är bättre, lite lagom svenskt sådär.

Kan dock inte släppa allsången helt. Om vi bjuder in Birgit Friggebo så kanske hon kan styra upp det hela?
Jag vill höra era vackra stämmor skråla genom natten.

Last edited:
Lite off topic men jag såg filmen när dom försökte haffa George Floyd :va

Det här uttalandet kommer någon säkert att bli sekundärkränkt av, men i likhet med Osmo Vallo och de kvinnor som redan diskuterats i denna tråd så var väl inte heller George Floyd en helt oskyldig man med ett helt rent samvete som bara råkades bli nerbrottad och strypt av polisen...?

En sak som ofta glöms bort när drevet går.

Jag tror det utmynnar i:
- Var är brudarna?
Inte om vi har chips påsarna...

Har ni fest, eller...?

Det här uttalandet kommer någon säkert att bli sekundärkränkt av, men i likhet med Osmo Vallo och de kvinnor som redan diskuterats i denna tråd så var väl inte heller George Floyd en helt oskyldig man med ett helt rent samvete som bara råkades bli nerbrottad och strypt av polisen...?

En sak som ofta glöms bort när drevet går.

Har ni fest, eller...?

Om jag inte minns fel dog George Floyd av en överdos, han hade dött lite oavsett vad konstaplarna gjorde, men det var inte värst snyggt av den ena att stå med knät i nacken en bra stund.

Man börjar inse vad få likheter det egentligen finns mellan USA och Sverige. Donald Trump Jrs frus maniska hyllning av sin svärfar häromdagen hade väl fått de mest högerorienterade svenskar att gnugga sina ögon i misstro?

https://youtu.be/rpDqHz13YjA

Rent generellt försvarar alla på vänsterkanten allt vad Biden/Kamala säger och gör och attackerar allt Trump gör.
Och tvärt om.
Oavsett om det är objektivt bra eller inte.
Och skulle någon på ena kanten berömma den andra kanten, ex Melanias tal häromkvällen, så attackeras den omedelbart av egna sidan.
It's a fuqqin circus. :3freak

Plus WOKE och QAnon som den inte finns en tillräckligt galen emoji för...

Det blir lätt svårt att förstå om man inte förstår sig på andra länder och knappt sitt egna särskilt väl.

Oavsett vem som vinner valet där borta, som jag tror är betydligt jämnare än mätningarna säger, får ett skapligt jobb med att ena landet...:3freak

Börja med att se Hillarys america dokumentären, D´Souza.

Sen ser man likheterna med demokrateras spel, med svenska politiska inriktar....

Därefter fundera på vem Martin Luther Jr Kings dotter stödjer.

Last edited:
Var tvungen att inflika den här..
2d9e162ae8df312abba72fba3b2a9f88.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...