GSXR1100R
The older i get the faster i was
Om dom släpper styret går dom omkullspenk skrev:Då kan vi lika gärna ta upp hälsandet!!!! De som åker gynstol hälsar tamejf*n aldrig!!!!
ingen förlust men ändå något som retar mig......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om dom släpper styret går dom omkullspenk skrev:Då kan vi lika gärna ta upp hälsandet!!!! De som åker gynstol hälsar tamejf*n aldrig!!!!
ingen förlust men ändå något som retar mig......
miffo skrev:Hur fan ser man det? Har inte tjejer och killar både hjälm och läder? De har ju knappsat bh:n på utsidan.![]()

GSXR1100R skrev:Om dom släpper styret går dom omkull
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag har av nån konstig anledning mött fler sporthojar än glidare de gånger jag har åkt i år, i onsdags mötte jag runt 10 sporthojar och ingen glidare. Såhär på våren verkar det so matt glidarkillarna inte har kommit in i vågavägrahälsa-svängen dessutom.
Siffrorna kanske är några år och ytterligare ett antal har kraschat, för senaste siffrorna jag hörde var att klass7-hojarna är ca 10% av beståndet.Långa farbron skrev:Enl trygg hansa och att jag utgår från att dom flesta sporthojar ligger i klass 7:
"Citat"
Enligt uppgift från Trygg-Hansa är 75 % av kraschade hojar klass 7-hojar trots att de "bara" representerar 15% av beståndet. Men det finns även andra anledningar. "Slut citat"
Men hur aktuella dessa siffror är vet jag inte.
PULKA skrev:ganska så latjo fenomen det dära med o hälsa påvarandra görs det utomlands med eller e det någon typisk svensk grej ?
miffo skrev:Hur fan ser man det? Har inte tjejer och killar både hjälm och läder? De har ju knappsat bh:n på utsidan.![]()
Emmi skrev:Jag har alltid BH utanför skinnstället...har inte alla det?
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller