Är skit förbannad på VV

Farbrorn skrev:
Gratulerar!

Du kommer aldrig undan, du kommer få betala. Har åkt på samma skit på en Husqvarna 400 som en säljare påstod att den var avställd. Lyckligtvis för mig så var det en massa röda dagar och annat just vid köptillfället. Och när jag väl fick papprena från VV att den varit påställd så fick jag en räkning på 2000kr. För att den inte varit försäkrad. Thanks!

Samma shit råkade jag ut för på en bil som bara stod, 1600 där med.
Det är bara betala.

Men de misstagen gör jag inte om, fyfan. :huvet

det skulle då jag villja kalla ett fel från vv

vet inte vart walmers vill komma? men det går väll bara ut på att reta som vanligt

Ankan skrev:
Vågar du komma hit och ta en pilsner nån helg, medans du fortfarande har några kompisar kvar här i stan? :)

Svullmers har väl inga kompisar övh? Snygg-audin köpte han bara så han kunde färdas komfortabelt till sin mor och far på eftermiddagskaffe.

jag läste bara de första inläggen.. men du har ju bevis på att du smälde hojen den 3e, altså har den ju omöjligen varit i trafik sedan dess, å man ska väl inte behöva ha något som inte är i trafik försäkrat?

stå på dig!!!

Hagster skrev:
Svullmers har väl inga kompisar övh? Snygg-audin köpte han bara så han kunde färdas komfortabelt till sin mor och far på eftermiddagskaffe.

Chansen att du har rätt är överhängande.

valmers skrev:
Du och ingen annan har strulat till det. Betala och sluta gnälla.

Fan vilket trevligt inlägg, killen har ju säkert strulat till det med flit och förtjänar ett påhopp... :rolleyes:

Hoppas det löser sig för dig RS "Alex"

Niclas-Vfr400r skrev:
Fan vilket trevligt inlägg, killen har ju säkert strulat till det med flit och förtjänar ett påhopp... :rolleyes:

Hoppas det löser sig för dig RS "Alex"
Inget påhopp, bara ett konstaterande. Självklart strulade han inte till det med flit, men det spelar knappast någon roll.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN