Är sex överskattat?

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

Är sex överskattat?

• Antal röstningar
    0
Jag får egentligen inte skriva i den här rutan, inte i detta ämne samt inte samtidigt som en viss annan person finns på tråden.

Jag tycker sex är underskattat, med rätt partner, vid rätt tillfälle och på rätt sätt. :)

Överskatta, det kan man aldrig göra när det gäller sex. :)

....För jag VET att många här drar hem en och annan träskdrottning från O'hlearys Haninge...

Vem fan har skvallrat för dig?:huvet :huvet

Jag vågar knappt gå till O´learys längre nu, jag har bytt telefonnummer och jag vågar absolut inte visa mig i brandbergen :eek:

Synden straffar sig själv säger man ju:gnissla

Jag får egentligen inte skriva i den här rutan, inte i detta ämne samt inte samtidigt som en viss annan person finns på tråden.

Det dar borjar bli lika tjatigt nu som erat karleksdravel var... Jag vet inte om det gick fram riktigt men det var inte karleksdravlet i sig som folk, inklusive jag sjalv, trottnade pa utan att det stod i varenda trad..

Om du nu begrundar detta en par timmar !kanske! det gar in.. Jag ar dock skeptisk..

Det är alldeles för lättillgängligt.

Spänningen försvinner när man bara behöver knäppa med fingret. :(

Det är alldeles för lättillgängligt.

Spänningen försvinner när man bara behöver knäppa med fingret. :(

Jag undrade när du skulle komma in i tråden. Varför väntade du så länge?

Ta på dig racinghandskarna så kan du inte knäppa fingrarna. Problem löst :tummenupp

Vem fan har skvallrat för dig?:huvet :huvet

Jag vågar knappt gå till O´learys längre nu, jag har bytt telefonnummer och jag vågar absolut inte visa mig i brandbergen :eek:

Synden straffar sig själv säger man ju:gnissla

:rofl vad vare den hette klubben där, klubb exit eller nåt sånt? åkte förbi med hojen en gång, man behövde inte ens göra som RoLLER - "knäppa med fingrat", dom klängde på en direct, såfort man visade sig :gnissla

Jag undrade när du skulle komma in i tråden. Varför väntade du så länge?

btw, gör du nazi-hälsning på din avatar :gnissla

Last edited:
Har hört just den kommentaren förut, men ett tag utan 6 ändrade fort på den åsikten... :D

Då blev det ungefär som i den där ketchup-reklamen som går på TV nu: "Ja, det kanske jag sa. Men man kan väl ändra sig..." :D

:) , Gillar man verkligen sin flicka/pojke så är man ju mer ute efter närhet en efter en feting orgasm.
Vill man ha en skön stund kan man ju runka istället. :D

Jag har sex för närhetens skull iaf, men så e jag också ganska feministiskt laggd med :)

Jag brukar förklara för brudarna, nuärejusåhäratt:

Var och en ansvarar för sina egna orgasmer.
Det kan ju vara kul om man får en var.
Det är ju fantastiskt om man får det samtidigt.
Är man inte nöjd har man inte ansträngt sig tillräckligt mycket själv.

Sen brukar jag avluta akten med att säga "Kul att du kunde komma, gör gärna det igen"

Nämde jag att jag är singel? :confused:

:) , Gillar man verkligen sin flicka/pojke så är man ju mer ute efter närhet en efter en feting orgasm.
Vill man ha en skön stund kan man ju runka istället. :D

Jag har sex för närhetens skull iaf, men så e jag också ganska feministiskt laggd med :)

Jag håller helt med dig för min egen del....

Det jag skrev var att jag har fått höra just den kommentaren förut... men åsikten ändrades illa kvickt...

Jag håller helt med dig för min egen del....

Det jag skrev var att jag har fått höra just den kommentaren förut... men åsikten ändrades illa kvickt...

Sporthoj.com är sjukt mandsdominerat med, så svaret på gäddas fråga blir väldigt vinklad.

Han skulle egentligen lägga upp en liknande tråd på något hästforum :rolleyes:

Sporthoj.com är sjukt mandsdominerat med, så svaret på gäddas fråga blir väldigt vinklad.

Han skulle egentligen lägga upp en liknande tråd på något hästforum :rolleyes:

Det tror jag inte....
Med tanke på alla "sissyfights" härinne så vimlar det nog av känsliga män.... :va :D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing