Är porr kul?

Är porr kul?

• Antal röstningar
    0
Ha ha, orgel-Maria såg jag en dokumentär om för längesedan :D

Hon spelade väl i en jefla massa år?

Japp, med riktigt porrigt hammond-vibrato. Den spaken hade hon nog utdragen fullt för jämnan, hennes röst lät likadant.

Jo hon spelade länge, hon får nog en gata efter sig en vacker dag.

efter x-antal porr-timmar så kan jag bara säga som så att det blir mer & mer humor över att kolla på d, snart finns d väl ingenting som hetsar upp en :näsblod

Jodå, denna låten gör en upphetsad. Man får nästan lust att hjula runt kåken med ett fast grepp om lemmen :D

[YOUTUBE-ID]HjEYjur0ZxE[/YOUTUBE-ID]

efter x-antal porr-timmar så kan jag bara säga som så att det blir mer & mer humor över att kolla på d, snart finns d väl ingenting som hetsar upp en :näsblod

Du har då nått det stadium i en mans liv som kallas mognad.
D.v.s när du uppskattar en rejält fin Single Malt mer än jobbig, kladdig sex.

Visst, men då får det vara hemvideor.

Så man slipper höra den där förbannade musiken och slippa se den där klyschiga rekvisitan och de där äckliga, trasiga amerikanska brudarna med lös moral som filtrerats fram i den mest subjektiva av auditions av en ölmagad, kreativitetsbefriad sexförbrytare med halvt uppknäppt skjorta och begynnande skallighet i våt backslick och cigarr i mun till producent.

Överspelande socialfall sminkade till oigenkännlighet med bröst både hårda och stora som fotbollar och högklackat som stannar på under hela akten.
Och så ska det vara en lika klyschig man på det. Helst en som precis gett upp sina rigorösa försök att komma med i VM i body building och nu söker nåt sätt att tjäna enkla pengar då han givet saknar utbildning eftersom sådan inte krävs för att enträget pumpa järn. Lyckligtvis har han en kuk lik ett baseballträ att försörja sig med, och som av oförsvarlig anledning körs in till roten i bajskanalen på en ovan beskriven brud som medelst av regissören instruerade ord försäkrar tittarna om att det är "sååå skönt."
Man vet ju själv hur skönt det är att vara ovanligt hård i magen och ägna många "sköna" minuter åt att kallsvettandes krysta fram vad som känns som ett strutsägg men i själva verket kommer till att visa sig vara i samma tjockleksklass som en morot.

Porr? I helvete! Det är inte porr, det är demonstrationsfilm för vidderna av smaklöshet och okreativt tänkande.

Tacka vet jag hemvideor. Där får man i alla fall se normalt proportionerade människor knulla på riktigt. Det går an med lustiga svenska produktioner också, det är ofta något mer smakfullt. Men på det kollar man mest för humorns skull. Kön har man sett nog av i sitt liv för att inte känna nämnvärd upphetsning av åsynen när den projiceras på en monitor.

Amerikansk mainstream-porr är inget annat än lögn.
......
Lögn!

Last edited:
Ja, det är bra mycket mer som ligger på 10 i topplistan än sex numera, den saken är klar. Man börjar bli gammal :gnissla Å andra sidan är man inte heller slav under hormonerna som förr. :tummenupp

Eller som en polare sa. "Jag är puritan och maler min säd för hand."

Förkastligt. Töntigt. Onödigt. Overkligt. Ointressant.

Jävligt viktigt du..:D Du tror inte att jag har annat att bry mig om, eller göra än att se på skräp-tv..

:backontop

Som att surfa och engagera sig i en porrtråd på OTsidan i ett motorcykelforum klockan 2 på natten :lol

Jag ska inte störa dig som är så viktig och upptagen med mer seriösa saker än TVtittande :rofl

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back