Är porr kul?

Är porr kul?

• Antal röstningar
    0
Jag tolkade pollen som om det var kul MED porr, dvs. utöva porr, inte titta på det på film!
Hade jag fel? Jag gillar att utöva det, men visst kan man nån enstaka gång träffa på en p-rulle som faktiskt ger en något... men som kvinna i 40-årsåldern ger det en inte så mkt. längre, man har ju redan gjort och upplevt allt man vill testa på ;)

PS. Har ni tillfälle så titta på TV sollentuna någon gång, deras jingel är garanterat hämtad från nån gammal tysk p-rulle, musiken får mig att tänka på allt annat än lokal-TV i alla fall!!:D

Du har nog rätt i att vi inte direkt ska gå in på hur insatt eller inte jag är:rolleyes:
Men det finns faktiskt andra p-rullar än parfilmer a'la tv1000, där tjejerna är fokuserade på killen och inte på kameran,men dom är tyvärr svåra att hitta. Personligen tycker jag inte att det är porrigt när det syns att tjejen inte ens bryr sig om att killen bonkar på för fullt, utan stirrar in i kameran och jobbar på sin look, blir lite av stirraitaketochfunderapåomviskamålaom-effekten.

Jag hade blivit chockad om du skiljt dig från mängden genom att dela med dig av dina erfarenheter på ett lite mer personligt plan.

Själv kollar jag i stort sett bara på point of view filmer. Orkar inte skriva nån uppsats, men varför tjejen lägger mycket energi på kameran i sig förstår du då du ser en sån film. Detta eftersom killen som bonkar på tjejen även är kameraman.

Utan att hävda mig som kvinno-... (karl :va ) så känns det som att tjejer visst gillar att bli hårdknullade utan hämningar till livmodern ligger i matstrupen.. Typ, 1 gång i halvåret.. Allra oftast är det förmodligen bättre att få komma!

Det är väl enligt mig den största missen inom hårdporren. Att det är skoj att knulla bakifrån fattade tom Bo Kaspers redan på 90-talet, att tjejer gillar närhet fattade tom Magnus Uggla långt innan dess :huvet !

Visst är det roligare att grufsa i en skägglös mus, men helrakat är ändå inte alltid rätt. Visst är det najs att knulla på ett bord, men närheten måste iaf finnas med i minnet..

Porren fokuserar på det som många par gillar - som komplement eller omväxling. Det skulle inte vara samma sak om man inte visste att det andra fanns där..

(Lördagsragget undantaget, hon får nöja sig med blå skulderblad efter att ha blivit gedunkenantastad på diskbänken)

Utan att hävda mig som kvinno-... (karl :va ) så känns det som att tjejer visst gillar att bli hårdknullade utan hämningar till livmodern ligger i matstrupen.. Typ, 1 gång i halvåret.. Allra oftast är det förmodligen bättre att få komma!

Det är väl enligt mig den största missen inom hårdporren. Att det är skoj att knulla bakifrån fattade tom Bo Kaspers redan på 90-talet, att tjejer gillar närhet fattade tom Magnus Uggla långt innan dess :huvet !

Visst är det roligare att grufsa i en skägglös mus, men helrakat är ändå inte alltid rätt. Visst är det najs att knulla på ett bord, men närheten måste iaf finnas med i minnet..

Porren fokuserar på det som många par gillar - som komplement eller omväxling. Det skulle inte vara samma sak om man inte visste att det andra fanns där..

(Lördagsragget undantaget, hon får nöja sig med blå skulderblad efter att ha blivit gedunkenantastad på diskbänken)

Well put :klappar

Vad vet du om min ponny??? Den är liten men kort ! :mad:

Kommer inte ihåg vilken tråd det var men det var nån av trådarna där det pratades rakade kön iaf. Du tyckte då livet vart lite surt för dig då dom flesta tjejer är för grunda i musen.

Haha, jo det gör det visserligen men det handlar mer om informationen i sig och inte sättet jag vill uttrycka mig på. Jag känner inte Duckie och har inte en aning om hur hon faktiskt är som person då det kommer till saker likt dessa men jag har mina aningar. Lägger jag fram dessa så blir det ett påhopp om jag har fel, har jag rätt så blir det istället för henne väldigt personlig information som kommer ut, mer än sådär får du inte av mig nu, kanske att Duckie själv blir nyfiken :näsblod.

:mad: :brynad: :va:

Uhm, eehh....ja, jo :gnissla.

Hur öppen av dig är du egentligen, får man komma med ett påstående eller ska vi släppa ämnet (känns som att det har runnit ut lite i sanden nu)?

Jag tycker du ska släppa ämnet. (om det har med mig att göra alltså, släpper inte gärna personliga grejer i öppet forum)

Jag tycker du ska släppa ämnet. (om det har med mig att göra alltså, släpper inte gärna personliga grejer i öppet forum)

Då var jag ju ta mig fan på rätt spår för en gång skull som tänkte innan jag skrev, det händer inte ofta!

Jag återgår till mina snuskiga funderingar och lämnar dig och dina intressen ifred.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!