chrilla
Ny medlem
Har nyinstallerat XP SP1 och Norton. Norton har några gånger meddelat att olika hot plockats bort automatiskt, jag har också kört virusscan på hela systemet. De hot som då identifieras är bl.a.
W32.korgo.S
W32.korgo.Q
W32.korgo.X
W32.randex
adware.istbar
adware.CDT
Fick idag problem med felmeddelanden som sa att ett e-mail inte kunnat skickas (har ingen e-mail konfigurerad på datorn
), samt infofönster som sa att meddelanden söktes igenom. Plötsligt accelererade de här förloppen och fyllde skärmen med meddelanden, och datorn hängde sig...
Bild kommer...
W32.korgo.S
W32.korgo.Q
W32.korgo.X
W32.randex
adware.istbar
adware.CDT
Fick idag problem med felmeddelanden som sa att ett e-mail inte kunnat skickas (har ingen e-mail konfigurerad på datorn
Bild kommer...

