Är man SÅ awesome måste man köra R1!

Jag tror han kör en orangelackad peugeot speedfight, och det är ju helt uppenbart att han sitter och poserar för någon i cam (säkert någon liten 14årig brud med munnen full av hubba bubba)
Han sitter ju o råglor på någon i sin dator, någon som tittar på honom.

Jag får lite wannabe baltic gangsta vibbar där..

Stenhård kille iaf, klarar både att stressröka och att alltid komma ihåg att hålla ciggen på samma sätt.

När jag köper en KTM, ehrm speedfight så ska jag också sitta o chatta i mitt färgmatchade skinnställ och röka så där tufft:)

Solklar läderbög/gearfetish/slm-snubbe. Schablonexemplar. Jag skulle bli uppriktigt förvånad om han har hoj/hojkort öht.

Oteknisk, självförälskad, pipig röst, 11 katter, bollfransgardiner och hela huset fullt av kakrecept och schlager. I garderoben finns minst 5 Dainese-ställ till, alla i nyskick.

...det är ju helt uppenbart att han sitter och poserar för någon i cam (säkert någon liten 14årig brud med munnen full av hubba bubba)...

Skulle inte tro det

Last edited:
Haha, fruktansvärt olustig känsla man får utav denna karl!

Håller med Herr Karlsson ovan :P

haha Det var iaf nåt som fick mig att le denna morgon, efter att ha tittat ut och insett att jag måste skotta 15m infart från ett 50cm snötäcke för att ens komma ut på gatan......

Tuff rökning är väl mer synonymt med detta märke?
[YOUTUBE-ID]IXO2VB3CsiQ[/YOUTUBE-ID]
Vaihelvete, helt nerlusat med sånhär skit på tuben?

Last edited:
Ahahaha, coolbuttboy...:yoparty skitviktigt och ha den där stirrande äckliga blicken emellanåt för max effekt...:tummenupp

haha, han har tränat på det där lääänge. Vi snackar om en legend här. Minns jag rätt är detta bebisen som rökte vid 1 års ålder, han har bara vuxit upp nu o köpt läder..

Så uppenbart att han är ansträngd av röken men spelar opåverkad haha :D

"Hy guy ! i' m a french leather biker an smoker man ! I like to much your video . is it possible to speak whith you on msn or mail ? send me a message in my box ok ? thanks"

den kommentaren på tuben, hahahahhahahahhah

En mer egenkär person får man nog leta efter. En parodi på Bruce Willis i kombination med Clint Eastwoods alter egon. Finns fler videos med samma person såg jag i olika utstyrslar.

Jag tror dig efter att ha spanat in hans kanal, bara en massa kommentarer från killar som "hot" och liknande, och du om nån borde väl ha koll?

Ja det händer att jag blir uppvaktad av den typen på qx eftersom jag där nämner mc som ett intresse. Men man märker ganska snart hur det är ställt:
"Du, skulle inte vi kunna ha skinnställ på oss om vi träffas?"
:3freak

Då är det bara att avrunda konversationen och konstatera att man huggit i sten.

Samma med sk Adidas-killar, en annan art i gearhead-familjen. Kan se helt normala ut, det är bara det att de uteslutande går igång på Adidas-braller, adidas-sneakers och fötter

Bara att tacka för kaffet där också. Iaf om man inte vill ha ett maskeradförhållande.

Adidastypen är oftast smygisar.

Han kollar ju på sig själv i cam... solklar stockholmare.

"fan va jag ser badass ut med cigg i münnen" :D

I Sthlm tjuvröker man, som statschefen. Det signalerar dåligt genmaterial att röka.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...