Är man SÅ awesome måste man köra R1!

Haha jag hade en helt annan bild av Adidaskillar, äldre BMW pitbull och tjocka silver/guldkedjor som hänger utanför tröjan ingår i den bilden.

Inte direkt den typen av snubbar jag associerar till gayvärlden.

Men fetischer är gränsöverskridande såklart.

Haha jag hade en helt annan bild av Adidaskillar, äldre BMW pitbull och tjocka silver/guldkedjor som hänger utanför tröjan ingår i den bilden.

Inte direkt den typen av snubbar jag associerar till gayvärlden.

Men fetischer är gränsöverskridande såklart.

Det är sk Adidaskrigare, typ WT från hooden. Tribals och spretfrilla. En heelt annan sak. De är närbesläktade med cammobrallerna. Inga fetishkillar

Det jag menade här var adidas-falangen i bögeriets fetishläger.

Vad heter det förresten om man går igång på ister och feta personer. Är det fet-fetish, eller bara fetish :confused:

Last edited:
Är inte så orolig över killen? som röker, mer orolig över att det finns folk som hittar dessa filmer på youtube...

Det är sk Adidaskrigare, typ WT från hooden. En heelt annan sak. De är närbesläktade med cammobrallerna. Inga fetishkillar

Vad heter det förresten om man går igång på ister och feta personer. Är det fet-fetish, eller bara fetish :confused:

feeder? =D

Det är sk Adidaskrigare, typ WT från hooden. Tribals och spretfrilla. En heelt annan sak. De är närbesläktade med cammobrallerna. Inga fetishkillar

Ja det var ju precis dom jag tänkte på, förstår skillnaden :)

Jag tror ordet du söker efter är fett-ish eller kanske ister-ish:D

Är inte så orolig över killen? som röker, mer orolig över att det finns folk som hittar dessa filmer på youtube...

Jag är lite orolig över att han röker så mkt och snabbt, ja menar vafan astma, kol anybody?

Det är jävligt tufft att va tuff men till vilket pris?

Han är inte lika cool sen när han sitter där med sin syrgastub och inte ens orkar tända sin cigg själv när han fyllt 50..

Last edited:
Kollade på profilen hos personerna som kommenterat klippet, alla som jag kollade på hade lagt upp video på dem själva där de poserade i t.ex läder och rökte. Och dom personerna sitter och skriver "Sexy sexy" på den där personens video när han sitter och poserar och leker cool, lite disturbing.. :D

Efter snart 14 år med internet är det inte mycket som förvånar...
Det här är ju ingenting mot ex. 2 girls 1 cup.. Eller de där trevliga
japanska damerna i badkar med hink..

Fan, man kanske är lite avtrubbad av allt skräp..

Om man går igång på ister och bondage lär man gilla isterband iallafall.

Om man inte gillar feta, då är det mer typ "Fet? Isch.".

Jösses.. Snart börjar man ju känna sig som en jävla Göteborgare. :(

Jag undrar mest varför han verkar så rädd för tändaren, han ser ju helt förskräckt ut?

Jag tänkte mest på hans knäpuckar.Tror ni han tar med dom till träslöjden på dagcentret där han går och slipar dom så de ser slitna ut?

han på minner mig om killarna bakom min skola
svin coola e dom:yoparty:yoparty:yoparty
dom ser så tuffa ut :tummenupp
dom röker nästan som han:tummenupp
fast utan mc ställ

Last edited:
alla verkar ju ha allehanda spekulationer om vad det är för typ, sexualitet mm. min enda spontana tanke är VARFÖR I HELA HELVETE SITTER MAN O SPELAR IN SIG SJÄLV NÄR MAN BLOSSAR? demonstrerar han röktekniker eller? blåsa genom näsan, snabb-bloss etc.
man kan fan inte vara annat än ett überfukko.

Hehe underbar rulle, allt är så fel :banana

Edit: Tillåt mej att dela med mej av ett annat genuint stolpskott

[YOUTUBE-ID]UhLKg4DRoLo[/YOUTUBE-ID]

To cool for school

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...