Är man helt Galen?

Nobody skrev:
Låter gott eftersom jag älskar killar med fina naglar :D
Jag önskade bara att jag kunde få köra en såååå fin hoj som du har isf den svennsonhoj jag har :( Ave suzuki :Bugar :Bugar :Bugar

Visste väl att du hade konstiga böjelser :hihi

O Suzuki är bara för dom som KAN åka hoj :rofl :rofl :rofl

NI andra får hålla er med skrot som rettor o dyl :lol

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Visste väl att du hade konstiga böjelser :hihi

O Suzuki är bara för dom som KAN skruva på en hoj :rofl :rofl :rofl

NI andra får hålla er med sporthojar som rettor o dyl :lol

.../Yoshi

Ja du, vad säger man.... Man måste vara lite konstig när man kör SPORTHOJAR :tungan

Kan bara hålla med dig.... tänk om jag kunde skruva jag också.... och inte ha en så tråkig MC som bara rullar och rullar utan att behöva skurva... usch då. Men det är tur att man kan köpa hojar som passar en i alla fall :yoparty

Försökte posta bilden när du transar påTtippsys men Swedie har laggt ett cencur filter som fungerar alldeles för hårt.

:rofl

//Nobody

ZXRMANNEN skrev:
Hej mina hojbröder!

Söker lite stöd hos er som kanske förstår! :va ...

Idag har jag reggat in hojen, jag tänkte hmm varför inte liksom!.. jag köpte den förra året i Nov och har inte kört en meter med min lilla älskling.

Så idag tar jag fan den till jobbet efter lunchen. Är det jag som är helt :kocko :confused: .

Hmm det är ju sol och ett par plus grader ialf!.

Snälla säg att jag gör helt rätt!!.. Kommer nu att bli ett par blickar från folk som undrar om jag är helt :kocko

Men det skiter jag nog i! dom kan fara o flyga i så fall!
Ett litet tips bara. Om det är första gången den blir inreggad så kommer du få detta datum som senaste besiktningsdatum alla år du ska besikta hojen.
Jag har min sista bes-dag i mars och tycker det e asjobbigt.
Mitt tips är att vänta några veckor om du ändå inte ska börja bruka hojen dagligen. (Har du kärra så glöm hela inlägget. Då e det klartr som fan du ska regga in den).

Nobody skrev:
Ja du, vad säger man.... Man måste vara lite konstig när man kör SPORTHOJAR :tungan

Kan bara hålla med dig.... tänk om jag inte var så skruvad.... och ha en så tråkig MC som knappt rullar utan att man måste skurva hela tiden... usch då. Men det är tur att man kan köpa en riktig hoj som passar mig sen när jag kan köra :yoparty

Försökte posta bilden när jag transar påTtippsys men Swedie har lagt ett cencur filter som fungerar alldeles för hårt.

:rofl

//Nobody

Jag lider med dig :7peta :hihi

.../Yoshi

ZXRMANNEN skrev:
Hej mina hojbröder!

Söker lite stöd hos er som kanske förstår! :va ...

Idag har jag reggat in hojen, jag tänkte hmm varför inte liksom!.. jag köpte den förra året i Nov och har inte kört en meter med min lilla älskling.

Så idag tar jag fan den till jobbet efter lunchen. Är det jag som är helt :kocko :confused: .

Hmm det är ju sol och ett par plus grader ialf!.

Snälla säg att jag gör helt rätt!!.. Kommer nu att bli ett par blickar från folk som undrar om jag är helt :kocko

Men det skiter jag nog i! dom kan fara o flyga i så fall!
Om du inte kör anklagar jag dig för tjänstefel.. :tummenupp

Yoshi_gixxeRR skrev:
Jag lider med dig :7peta :hihi

.../Yoshi

Snart så blir vi bannade härifrån :hihi

Vi får ta och köra allt via PM istället :) Hur som helst så syns vi på donken... du bjuder :tungan

//Nobody

Yoshi_gixxeRR skrev:
Jag har lidit på senare tid med en klåda som inte går över. Har provat det mesta men inget fungerar... :7peta

Tror du det kan vara att man kör Gixxer :confused: När jag provar R1:an så känner jag bara glädje och lycka men så är det inte när jag sätter mig på zunkan...

Hur som helst så får jag dra på hjälmen och skämmas över hojen vid donken på onsdag. Men snart är det slut på det när jag har fått min nya R1:a

.../Yoshi

Ingen fara, som en sann vänn så kommer jag att stötta dig och lära dig hantera hojen på en säkert sätt. Du kommer nog att vara ovan med kraften och den superba väghållningen som du har saknat hela tiden. Du kommer även märka att folk kommer att åter börja vinka när du är ute och kör. Vi som kör sporthojar hälsar alltid på varandra. Nu börjar ditt liv :banana

Nobody skrev:
Ingen fara, som en sann vänn så kommer jag att stötta dig och lära dig hantera hojen på en säkert sätt. Du kommer nog att vara ovan med kraften och den superba väghållningen som du har saknat hela tiden. Du kommer även märka att folk kommer att åter börja vinka när du är ute och kör. Vi som kör sporthojar hälsar alltid på varandra. Nu börjar ditt liv :banana

Hmmmmmm, :va :va :va

VEM ska lära VEM vad :7peta :rofl

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Hmmmmmm, :va :va :va

VEM ska lära VEM vad :7peta :rofl

.../Yoshi

Jag vet att jag lovat och inte säga något... INGEN kommer att veta att jag ska lära dig allt jag kan när det gäller stuntning :tummenupp

Utsikten från mitt kontor, väldigt sugen. Men min försäkring på nya hojen gäller inte förrän på tisdag.

Bifogat

• HPIM2555.JPG
    HPIM2555.JPG
    25.1 KB · Visningar: 101
Hallden2004 skrev:
Utsikten från mitt kontor, väldigt sugen. Men min försäkring på nya hojen gäller inte förrän på tisdag.

fan, hade inte ni snö i skåne för nån vecka sen? typ massor av den oxå?? var e den?? :va :confused:

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon