Yoshi_gixxeRR skrev:17 passar mig perfekt efter att jag målat naglarna och fönat håret samt tagit på mig korsetten så jag kommer i skinnstället![]()
![]()
![]()
![]()
.../Yoshi
Låter gott

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yoshi_gixxeRR skrev:17 passar mig perfekt efter att jag målat naglarna och fönat håret samt tagit på mig korsetten så jag kommer i skinnstället![]()
![]()
![]()
![]()
.../Yoshi
Hallden2004 skrev:Väntar på den utlovade bilden.![]()
Nobody skrev:Låter gott eftersom jag älskar killar med fina naglar
Jag önskade bara att jag kunde få köra en såååå fin hoj som du har isf den svennsonhoj jag harAve suzuki
![]()
![]()
![]()
ZXRMANNEN skrev:Jag ska försöka att ordna det!
50-Minuter kvar![]()
![]()
Yoshi_gixxeRR skrev:Visste väl att du hade konstiga böjelser![]()
O Suzuki är bara för dom som KAN skruva på en hoj![]()
![]()
![]()
NI andra får hålla er med sporthojar som rettor o dyl![]()
.../Yoshi
Ett litet tips bara. Om det är första gången den blir inreggad så kommer du få detta datum som senaste besiktningsdatum alla år du ska besikta hojen.ZXRMANNEN skrev:Hej mina hojbröder!
Söker lite stöd hos er som kanske förstår!...
Idag har jag reggat in hojen, jag tänkte hmm varför inte liksom!.. jag köpte den förra året i Nov och har inte kört en meter med min lilla älskling.
Så idag tar jag fan den till jobbet efter lunchen. Är det jag som är helt :kocko.
Hmm det är ju sol och ett par plus grader ialf!.
Snälla säg att jag gör helt rätt!!.. Kommer nu att bli ett par blickar från folk som undrar om jag är helt :kocko
Men det skiter jag nog i! dom kan fara o flyga i så fall!
Nobody skrev:Ja du, vad säger man.... Man måste vara lite konstig när man kör SPORTHOJAR![]()
Kan bara hålla med dig.... tänk om jag inte var så skruvad.... och ha en så tråkig MC som knappt rullar utan att man måste skurva hela tiden... usch då. Men det är tur att man kan köpa en riktig hoj som passar mig sen när jag kan köra![]()
Försökte posta bilden när jag transar påTtippsys men Swedie har lagt ett cencur filter som fungerar alldeles för hårt.
![]()
//Nobody
Om du inte kör anklagar jag dig för tjänstefel..ZXRMANNEN skrev:Hej mina hojbröder!
Söker lite stöd hos er som kanske förstår!...
Idag har jag reggat in hojen, jag tänkte hmm varför inte liksom!.. jag köpte den förra året i Nov och har inte kört en meter med min lilla älskling.
Så idag tar jag fan den till jobbet efter lunchen. Är det jag som är helt :kocko.
Hmm det är ju sol och ett par plus grader ialf!.
Snälla säg att jag gör helt rätt!!.. Kommer nu att bli ett par blickar från folk som undrar om jag är helt :kocko
Men det skiter jag nog i! dom kan fara o flyga i så fall!
Yoshi_gixxeRR skrev:Jag lider med dig![]()
![]()
.../Yoshi
Liemannen skrev:Nu snöar det
![]()
Nobody skrev:Snart så blir vi bannade härifrån![]()
Vi får ta och köra allt via PM iställetHur som helst så syns vi på donken... jag bjuder
![]()
//Nobody
Yoshi_gixxeRR skrev:CLWBKR SWE har kört hela vintern o i helgen filma vi lite...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=74184
.../Yoshi
yonsson skrev:-AAAAAAAAAAH! Huvudvärk. Byt kameraman! Det är på tok för tidigt för sådan hjärngymnastik.
Yoshi_gixxeRR skrev:Jag har lidit på senare tid med en klåda som inte går över. Har provat det mesta men inget fungerar...![]()
Tror du det kan vara att man kör GixxerNär jag provar R1:an så känner jag bara glädje och lycka men så är det inte när jag sätter mig på zunkan...
Hur som helst så får jag dra på hjälmen och skämmas över hojen vid donken på onsdag. Men snart är det slut på det när jag har fått min nya R1:a
.../Yoshi
Nobody skrev:Ingen fara, som en sann vänn så kommer jag att stötta dig och lära dig hantera hojen på en säkert sätt. Du kommer nog att vara ovan med kraften och den superba väghållningen som du har saknat hela tiden. Du kommer även märka att folk kommer att åter börja vinka när du är ute och kör. Vi som kör sporthojar hälsar alltid på varandra. Nu börjar ditt liv![]()
MuuuhaaaeeeeZXRMANNEN skrev:Det snöar i din skalle!![]()
Förstör inte min dag nu![]()
![]()
Yoshi_gixxeRR skrev:Hmmmmmm,![]()
![]()
![]()
VEM ska lära VEM vad![]()
![]()
.../Yoshi
Hallden2004 skrev:Utsikten från mitt kontor, väldigt sugen. Men min försäkring på nya hojen gäller inte förrän på tisdag.
Fluxir skrev:fan, hade inte ni snö i skåne för nån vecka sen? typ massor av den oxå?? var e den??![]()
![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show