Är män bättre än kvinnor?

Män VS Kvinnor!

• Antal röstningar
    0
Kanske...

Om han inte syftar på den allmänna acceptens som råder gentemot toleransnivån på att skämta om sexualitet och livssätt som 2008 är att anse som lika naturliga som att vissa spelar fotboll, och andra åker hoj!

Men vad vet jag...?

Din lilla djuping! ;) Nä jag har inget emot nileriets bögerihumor faktiskt. Visst har jag hört många homofober missunsamt glädjas åt de för deras syften tacksamma rollkaraktärerna, men upphovsmännen själva är ju helt openminded. Annars hade det ju inte varit kul.

Att jag inte sett Nile city beror på att jag skaffade min första TV för 3 år sedan. Och jag har faktiskt inte hittat ngt intressant program än, det blir mest discovery och nyheter ibland.

Last edited:
Det finns idioter överallt, oavsett kön, ålder, klass, social status, läggning, tja, vad som helst.

Om han inte syftar på den allmänna acceptens som råder gentemot toleransnivån på att skämta om sexualitet och livssätt som 2008 är att anse som lika naturliga som att vissa spelar fotboll, och andra åker hoj!

Jag har snackat med Jörgen om det där och iprincip fått tillståndd att fortsätta anspela på hans sexuella läggnig i mina inlägg:tummenupp
Han är ju trots allt Sporthojs helt egna husbög, hur många forum har tillgång till en sådan resurs?

Förut så var jag lite av en homofob(inget jätte seriöst), men helt plötsligt en dag så vände det, en snubbe på sporthoj var bög! Jag upptäckte att Jörgen var en riktigt trevlig kille med helt vanliga intressen så som motorcyklar med V-twin, blåslampor och gammla torra träbåtar. Min bögfobi är nu helt borta iprincip.

Dom som säger att dom är homofober har uppenbarligen inte snackat med/lärt känna Jörgen :tummenupp :tummenupp :)

Slaskpistong

Förut så var jag lite av en homofob(inget jätte seriöst), men helt plötsligt en dag så vände det, en snubbe på sporthoj var bög! Jag upptäckte att Jörgen var en riktigt trevlig kille med helt vanliga intressen så som motorcyklar med V-twin, blåslampor och gammla torra träbåtar. Min bögfobi är nu helt borta iprincip.

Det kallas att komma ut ur garderoben. :)

Jag har snackat med Jörgen om det där och iprincip fått tillståndd att fortsätta anspela på hans sexuella läggnig i mina inlägg:tummenupp

Han är ju trots allt Sporthojs helt egna husbög, hur många forum har tillgång till en sådan resurs?
Jag sa att jag tycker det är ok om skämten är riktade till mig eller inför mig, men inte om jag tex en månad efteråt läser i en gammal tråd att jag använts i tredjeperson i en dialog jag inte ens deltagit i.

Husbög vete fanken om jag vill vara :gnissla

Dom som säger att dom är homofober har uppenbarligen inte snackat med/lärt känna Jörgen :tummenupp :tummenupp :)

Tack!
Det var roligt att läsa!

Nu återgår vi till könskriget, som resten av tråden!

Last edited:
Är det du som står för staken som är i kvinnan då eller? :tuttar

Det där är ju upp till var och ens fantasi min vän. Jag uppskattar iaf din.
Jag talar i metaforer, och EN av många tolkningar skulle ju KUNNA vara just din ;)

En annan kunde ju vara ett fruntimmer med ruter i.

Var det där ens en seriös fråga? Klart som fan killar är skiten!

Ha ha, det är en retorisk frågeställning juh :tummenupp

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...