Är kär :-)

Status
Ej öppen för fler svar.
Körskolor bokar upp en del platser utan att ha elever klara så det brukar gå fortare att få tid genom skolan.

Men som ulvhamne säger så kan du ju kolla om det finns tider någon annanstans.

Skulle jag vilja ligga hade jag blivit medlem på typ bodycontact! Leta på någon härlig film och ta saken i egna händer, jag lovar att du får "ut" mer av det ;-):tummenupp
Jag godtar ditt svar så länge du är lesbisk.
Jag blir bara nobbad av läbbar:rodnar

App App App... :fakta
Allt norr om Slussen ska det va'.:krama

du har fått det på bakfot .... om allt söder om slussen e skeone , och norr om densamme e norrland , vart tog vi ödmjuka och trevliga Ståkkholmare vägen då ?? ajusde ... alla bor på söööder å e vinpimplande bohemer o pundare :fakta :fyllisar

Kul att du gillar det.

Jag kom hem från en tur ner till Nürburgring igår.
Sisådär 300 mil varav 40 mil bankörning på en vecka. :tummenupp

hmmm nja nu bor ju jag inte direkt i norrland utan i linje med uppsala så ja hoppas den inte kommer än på ett tag :p

Jaha, jag trodde det var norr om dalälven iaf. Pass på, för då är du ju på ligg-avstånd från huvudstadens alla douches :brinnerup

Jag känner igen känslan, bäst för mig var när jag fick dra iväg lite på landsväg så man fick lite luft under vingarna, underbart!

Och för er som sov på geografilektionerna eller har sniffat för mycket malda hönsnäbbar kan jag informera att norrland sträcker sig ända ner till skellefte, sen börjar stockholm och under det ligger afrika. :dummer :brynad

Passa på.

När du har kört i tio år, avverkat en jävla massa hojar, kört ERF, plastat hojar, sovit i sunkiga skåpbilar, köpt finhoj igen, betalat svinhöga premier, köpt ännu finare finhoj, blivit extrem solskensåkare, så försvinner suget lite och man får mest ångest över att man bara avverkat 40mil på året, såhär långt.

Så, passa på.

:jagärintebitter

Märks att ration killar:tjejer är 1000:1 på SH.com. :D

Sitter och känner mig lite allmänt ensam och misslyckad här, kanske skulle starta en tråd om hur kul jag tycker MC-åka är så kanske jag får 3 sidor svar av tjejer som flockas runt mig? Eller inte... :crash

Kul att TS gillar hojåka iaf, det är ju bra skit det. :tummenupp

Du får komma ner till Ståkholmen när du har kk o hänga med på en gruppis!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma