Är kär :-)

Status
Ej öppen för fler svar.

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Hoj
-
Trodde det skulle va kul men inte SÅHÄR kul! har nu totalt kört 14 timmar på skolan och det känns som det är det roligaste jag gjort i mitt liv! Någon skulle kunna klistra fast mig på hojen och åka jorden runt känns det som!

Ursäkta konstigt inlägg men ville bara framföra mitt glädjerus! :kär

Grattis till början! Man ångrar aldrig att man tar MC-kort. :tummenupp

Mer brudar på hoj åt folket, för folket i tiden osv osv :tummenupp

Ps. Blir roligare när du kan köra ut på landsvägarna själv :)

Jodu! Samma här, efter 2 månader och lika många hundra mil är enda funderingen varför i h-vete jag inte tog kortet tidigare...:va:confused::dummer

EYT9e.jpg

Mmmm, mc livet är en farligt beroendeframkallande sjukdom.Om man inte vill bli fast för livet så gör man bäst i att sänka blicken när man passerar all form av fordon som stavas MC. :crash

hahaha känns fan så :-) så fort man hör ljudet o ser en hoj blir jag typ kär på nytt :-)

Välkommen i klubben.

jag gav mej ut en sväng idag. Hade bara någon timme över och absolut inget mål med körningen så jag snurrade runt i närområdet i den timmen och njöt :)

Det är en ganska dyr hobby men ack så rolig :)

Välkommen i klubben.

jag gav mej ut en sväng idag. Hade bara någon timme över och absolut inget mål med körningen så jag snurrade runt i närområdet i den timmen och njöt :)

tack! :-) lär va underbart när man bara kan ta ut hojen o dra iväg... hur lång tid tog det för dig tills du fick uppkörning? :-)

Man ångrar inte ett mc-kort. Fick mitt på sista tiden förra året och har blivit ca 400mil iår. Blir lätt att man åker helatiden dock haha

Välkommen i klubben.

Gjorde ungefär samma, skulle bara ut och åka en sväng med polarn idag. Blev några timmar, sitter i soffan å låter adrenalinet sjunka in :)

14 timmar på skolan? Kör du privat också eller bara på skolan? och har ni snackat om när du ska köra upp?
Många frågor :)

Känslan när du för första gången får lov att sätta dig på hojen, vrida om nycklen och köra själv är magisk. Körde upp i Kristiandstad och satt typ och skakade när jag körde bilen hem, så jävla sugen var jag på att få dra ut och köra hoj. Lite läskigt och jag har blivit 100 gånger bättre på att köra sen dess men ack så kul :)

p.s. prova att dra mc semester, det är episkt!

Ta de försiktigt sen bara. :P

Grattis, och välkommen i gänget. :D Alla här har upptäckt samma sak som dig. Och en annan intressant sak man märker rätt snabbt är att hojfolk hjälper varandra. Gör det ännu bättre. :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma