Tja, kom precis hem och är förbannad! Måste skriva av mig, kort så snacka jag med en kille som jag inte träffat på länge, vi skulle båda in på krogen men efter ett tag började han, jag citerar "du bjuder mig på inträde så bjuder jag dig där inne". Jag känner killen och är på god fot med honom men detta är ju bara löjligt, man fattar att han skulle blåsa mig och så packad han va... Jag förklarade att jag gör inte så och efter ett tag så slog han om i huvudet och sa "är du helt jävla pantad, jag betalar ölen för dig där inne" Han gav mig en örfil och jag tagga till så klart, sa "du kör inte med mig, nu har du en jävlig tur" så lämnade jag och gick hem. Känner själv att jag hade rätt att slå ner killen och ge utlopp för mina känslor men känner samtidigt mig stark som struntade i det, vet ju att han är en bra kille när han inte har fått i sig alkohol eller om det var droger....
Hade jag agerat som många andra och slagit ner han så skulle ju bara allt bli värre, polisen var närvarande och självklart skulle även jag få massa skit för det, samtidigt är det bra med polisens närvaro enligt mig för annars hade detta slutat illa, han hade nog inte varit så "subtil" om polisen inte var där, då hade det blivit mer än en örfil tror jag om vi säger så!
så jävla lack är jag men hoppas jag vaknar imorn och känner mer stolthet i mitt agerande än jag gör nu, vill ju att han ska ligga på marken och äta grus egentligen....
Godnatt folket, jag ska försöka ha en
Hade jag agerat som många andra och slagit ner han så skulle ju bara allt bli värre, polisen var närvarande och självklart skulle även jag få massa skit för det, samtidigt är det bra med polisens närvaro enligt mig för annars hade detta slutat illa, han hade nog inte varit så "subtil" om polisen inte var där, då hade det blivit mer än en örfil tror jag om vi säger så!
så jävla lack är jag men hoppas jag vaknar imorn och känner mer stolthet i mitt agerande än jag gör nu, vill ju att han ska ligga på marken och äta grus egentligen....
Godnatt folket, jag ska försöka ha en