Macho Woman skrev:Nu är jag definitivt märklig. Wish med Nine Inch Nails och Engel med Rammstein. Gammal hederlig folkmusik!
Helt riktigt!
Eller skrika sig hes till Head like a hole...eller lite gammal go Nitzer Ebb..ljuva toner det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Macho Woman skrev:Nu är jag definitivt märklig. Wish med Nine Inch Nails och Engel med Rammstein. Gammal hederlig folkmusik!

EBS skrev:Du är frånvarande! Vi saknade dig på tivoli ikväll!!!!!!!!

Macho Woman skrev:Jag stod nyss berusad och sjöng med i den gamla slagdängan No Limit med 2Unlimited. Vilken personlighetskris. Är jag:
*alldeles för berusad?
*hjärndöd?
*stencool?
Haha,jag har en skiva med No limit med Charta 77 och KöttgrottornaFlagga skrev:Eeeeoooh!
Jag har både "NO Limits" och "Real Things" (albumen från tiden när det verkligen begav sig) så... "Gammal" får nog bli det korrekta (och tragiska) utlåtandet...
De ni 
Macho Woman skrev:Emil och Niklas får väl skriva till nästa avsnitt av Saknad... De kan leta någonstans i närheten av Borås.
Macho Woman skrev:Jag stod nyss berusad och sjöng med i den gamla slagdängan No Limit med 2Unlimited. Vilken personlighetskris. Är jag:
*alldeles för berusad?
*hjärndöd?
*stencool?

Macho Woman skrev:Emil och Niklas får väl skriva till nästa avsnitt av Saknad... De kan leta någonstans i närheten av Borås.
Ååååå dessa frågor, ständigt dessa frågor..... berggren_martin skrev:den går på p3 just nu...

|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|