Macho Woman skrev:Nu är jag definitivt märklig. Wish med Nine Inch Nails och Engel med Rammstein. Gammal hederlig folkmusik!
Helt riktigt!
Eller skrika sig hes till Head like a hole...eller lite gammal go Nitzer Ebb..ljuva toner det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Macho Woman skrev:Nu är jag definitivt märklig. Wish med Nine Inch Nails och Engel med Rammstein. Gammal hederlig folkmusik!

EBS skrev:Du är frånvarande! Vi saknade dig på tivoli ikväll!!!!!!!!

Macho Woman skrev:Jag stod nyss berusad och sjöng med i den gamla slagdängan No Limit med 2Unlimited. Vilken personlighetskris. Är jag:
*alldeles för berusad?
*hjärndöd?
*stencool?
Haha,jag har en skiva med No limit med Charta 77 och KöttgrottornaFlagga skrev:Eeeeoooh!
Jag har både "NO Limits" och "Real Things" (albumen från tiden när det verkligen begav sig) så... "Gammal" får nog bli det korrekta (och tragiska) utlåtandet...
De ni 
Macho Woman skrev:Emil och Niklas får väl skriva till nästa avsnitt av Saknad... De kan leta någonstans i närheten av Borås.
Macho Woman skrev:Jag stod nyss berusad och sjöng med i den gamla slagdängan No Limit med 2Unlimited. Vilken personlighetskris. Är jag:
*alldeles för berusad?
*hjärndöd?
*stencool?

Macho Woman skrev:Emil och Niklas får väl skriva till nästa avsnitt av Saknad... De kan leta någonstans i närheten av Borås.
Ååååå dessa frågor, ständigt dessa frågor..... berggren_martin skrev:den går på p3 just nu...

|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |