Är jag ett svin???

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Är jag ett svin??? Eller jag gör det i morgon med..

Tog långlunch och glassade omkring med hojen i 1,5 timmar.

I Gbg har vi enl min termometer har vi 17 grader varmt....

Last edited:
Långa farbron skrev:

Just nu står du som nummer 1 på min hatlista... :gnissla

Ja nu känner jag abstinensen här. Jag har inte åkt hoj sen igår. :mad:
Ikväll kan jag åka igen för då är packboxarna bytta på hojen och då blir farbror Ken glad! :)

Glad för din skull farbrorn! Sommar, sol och tjocka skinnställ! :lol

Själv stinker man svett från skinnstället efter att ha gasat runt lite här i solna(man har ju fortfarande semester), solen skinner å det e ganska "varmt" ( igår när jag vaknade var det 33 grader kl 0810 men det var ju i Afrika)
Men för att vara sverige 31 mars så e det helt OK.

Mera SOL !

// TOK :fyllisar

Ja du är ett svin ;)

Fast vädret börjar bli fint här också, bara några cm is kvar på parkeringen utanför garageporten. Snart bär det iväg till däckfirman för nya sulor.

Här skulle det nog gå att åka nu, synd bara att jag har 1,7Km grusväg hemma innan man kommer ut till den far-bara asfalten... Och gusvägen är isig/toklös om vart annat, kanske ta cykeln på släp den biten? :)

Likabra väder i halmstad... MEn jag måste skura min lägenhet... Den ska vara tom imorrn klockan 16. :mad:

Fast jag får en ny fin imorrn klockan 12 :yoparty

Jag ska sta ut i det vackra vädret här i Kristianstad! :)
Vi har bara 14.2 grader men det lär ju duga åt mig!! :yoparty

Långa farbron skrev:

Välkommen till klubben. Tog med långlunch och åkte båge så nu står huskyn här utanför fönstret. Faan vet om jag inte ska gå lite tidigare också och åka en sväng ;)

mr_rockster skrev:
Välkommen till klubben. Tog med långlunch och åkte båge så nu står huskyn här utanför fönstret. Faan vet om jag inte ska gå lite tidigare också och åka en sväng ;)

Bra ide,skall själv ängna mig åt lite posöråkning men en liten gumma där bak på ikväll.

Ja, du är ett arsle eftersom du har ett jobb där man kan bestämma hur lång lunch man tar, och du är dessutom ett arsle eftersom du har en hoj att åka på. För jävligt att andra har det bättre än en själv, tycker jag som äkta kommunist. :gnissla

Macho Woman skrev:
Ja, du är ett arsle eftersom du har ett jobb där man kan bestämma hur lång lunch man tar, och du är dessutom ett arsle eftersom du har en hoj att åka på. För jävligt att andra har det bättre än en själv, tycker jag som äkta kommunist. :gnissla

Har inte du skruvat på din hoj sedan typ... tja, när den byggdes? Sätt ihop eländet, sedan är det väl bara att ge ungjä.. jag menar de små änglarna ett projekt att gå och samla mygglarver eller nåt?

BTW, imorgon går första långa turen...

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...