GSXR1100R
The older i get the faster i was
Freppa har aldrig ett enda rätt :kockoNr:18 skrev:Du vet inte hur rätt du har![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Freppa har aldrig ett enda rätt :kockoNr:18 skrev:Du vet inte hur rätt du har![]()
Fråga bara Robso och Lasker!GSXR1100R skrev:Freppa har aldrig ett enda rätt :kocko
Freppa skrev:Personligen tror jag Mumlan lurar i vassen - den där BT-dongeln han har i örat är egetnligen ett inspelat mantra som säger "bida din tid - snart skall de alla få veta. bida din tid - snart skall de alla få veta". Jag förväntar mig att se FET komma körandes på bredställ runt alla på Mo I Rana - Så ÄR det!
(Det är klart, jag förväntar mig också att jag skall glömma bort att det är vänstervarv på den banan, vilket mest pekar på hur tillförlitlig källa jag är.....)
Nr:18 skrev:Inte ett dugg. Träning är en sak, rejs nåt helt annat...
*Mumlan mode on* Våen sjuttifya så steug jau po pallen i alla weys, jag köde fåtast av alla.*Mumlan mode off*lin77 skrev:Ja racen brukar ju gå bra för HET. Speciellt när dom sammanfaller med tjejvollytävlingar![]()
GSXR1100R skrev:*Mumlan mode on* Våen sjuttifya så steug jau po pallen i alla weys, jag köde fåtast av alla.*Mumlan mode off*
GSXR1100R skrev:*Mumlan mode on* Våen sjuttifya så steug jau po pallen i alla weys, jag köde fåtast av alla.*Mumlan mode off*
Nädå, det är nog ingen fara. Blir han sur säger vi bara som det är. Att Humlan är en väldigt duktig och erfaren chaufför...Tåbbä skrev:Det känns som att ett visst ERF-team kommer att få åka i lastutrymmet till Mo i Rana, Humlan är ju teamchef som sagt..![]()
![]()
Nicke 98 skrev:Nädå, det är nog ingen fara. Blir han sur säger vi bara som det är. Att Humlan är en väldigt duktig och erfaren chaufför...
...men inte så snabb.![]()
Sweedo skrev:Fråga bara Robso och Lasker!![]()
Robso skrev:Vadå, närdå, hurdå???![]()
Jag undrar aldrig någonting!! Så jag har ingen aning om Freppa har rätt eller fel!![]()
Vad var frågan Freppa? Eller va det nån annan som undrade?
Vad vet jag, vart är jag?
Som svar på första frågan i tråden.
Ja varför inte, om man har pengarna så är väl aldrig pOOwaHH fel
Känns väl lite som overkill på en hoj i ERF men som sagt, badar man i stålars så vaj nåt!!![]()
//Robert![]()
Nr:18 skrev:Säg efter mej; Man kan aldrig ha för mycket effekt. Pungt.
SBS.....Strider skrev:Säg istället: Jag blir alltid omkörd in i Hansen av snabba 600r. Jag har för mycket effekt som jag inte vet hur man bromsar med.
Du är välkommen tillbaka tíll EMR. Då har vi allt, SBS, SBR, SBSN och SBG; alltså (skit bakom) styret, räcket, skiftnyckeln och grillen.Freppa skrev:Om ni behöver någon som kan flippa hamburgare så är jag helt klart med. För köra kan jag fanimig inte. Vänta nu, då kanske man passar iallfall...
Freppa & valmers är grillansvarigaStrider skrev:Du o jag o Humlan kan väl bilda en klubb! SBS-racing
![]()
![]()
![]()
Du får vara ordförande, jag kan va kassör o Mumlan får vara technical guru, dvs kit ansvarig.
Freppa skrev:Jag ber om ursäkt för min teamkamrat. Han är lite bakom flötet, men sätter man honom på en hoj så är han faktiskt rätt användbar eftersom han är så snabb. I övrigt skall han bara vara tyst, som de andra söta flickorna anars blir det nakcskåt. Direkct! Pungt.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |