Är HETs nya 200 hästars motor värd sitt pris?

Freppa skrev:
Personligen tror jag Mumlan lurar i vassen - den där BT-dongeln han har i örat är egetnligen ett inspelat mantra som säger "bida din tid - snart skall de alla få veta. bida din tid - snart skall de alla få veta". Jag förväntar mig att se FET komma körandes på bredställ runt alla på Mo I Rana - Så ÄR det!

(Det är klart, jag förväntar mig också att jag skall glömma bort att det är vänstervarv på den banan, vilket mest pekar på hur tillförlitlig källa jag är.....)

Att FETs A-förare kommer förbikörandes på ställ är det aldrig någon som ifrågasatt.

lin77 skrev:
Ja racen brukar ju gå bra för HET. Speciellt när dom sammanfaller med tjejvollytävlingar :arsele
*Mumlan mode on* Våen sjuttifya så steug jau po pallen i alla weys, jag köde fåtast av alla.*Mumlan mode off*

Mumlan är numera teamchef på heltid. Välkommen på fika hos EMR Executive Management, så diskuterar vi taktik. :tummenupp

Det känns som att ett visst ERF-team kommer att få åka i lastutrymmet till Mo i Rana, Humlan är ju teamchef som sagt.. :7peta :tungan

Tåbbä skrev:
Det känns som att ett visst ERF-team kommer att få åka i lastutrymmet till Mo i Rana, Humlan är ju teamchef som sagt.. :7peta :tungan
Nädå, det är nog ingen fara. Blir han sur säger vi bara som det är. Att Humlan är en väldigt duktig och erfaren chaufför...

...men inte så snabb. :hihi

Nicke 98 skrev:
Nädå, det är nog ingen fara. Blir han sur säger vi bara som det är. Att Humlan är en väldigt duktig och erfaren chaufför...

...men inte så snabb. :hihi

Ett annat alternativ är ju att pruta av lite :lol

Sweedo skrev:
Fråga bara Robso och Lasker! :D

Vadå, närdå, hurdå??? :confused:
Jag undrar aldrig någonting!! Så jag har ingen aning om Freppa har rätt eller fel! :va
Vad var frågan Freppa? Eller va det nån annan som undrade?
Vad vet jag, vart är jag?
Som svar på första frågan i tråden.
Ja varför inte, om man har pengarna så är väl aldrig pOOwaHH fel
Känns väl lite som overkill på en hoj i ERF men som sagt, badar man i stålars så vaj nåt!! :yoparty

//Robert :cool:

Robso skrev:
Vadå, närdå, hurdå??? :confused:
Jag undrar aldrig någonting!! Så jag har ingen aning om Freppa har rätt eller fel! :va
Vad var frågan Freppa? Eller va det nån annan som undrade?
Vad vet jag, vart är jag?
Som svar på första frågan i tråden.
Ja varför inte, om man har pengarna så är väl aldrig pOOwaHH fel
Känns väl lite som overkill på en hoj i ERF men som sagt, badar man i stålars så vaj nåt!! :yoparty

//Robert :cool:

Säg efter mej; Man kan aldrig ha för mycket effekt. Pungt.

Nr:18 skrev:
Säg efter mej; Man kan aldrig ha för mycket effekt. Pungt.

Man kan aldrig ha för mycket effekt. Punkt. :mattias
Hmm va de inte de jag sa som svar?? typ iaf :va
Är ju dock tillgångarna som styr hur mycket effekt man har råd o trycka in i en liten hoj :7peta
Faktum är att jag e ju bara avis som inte kan ha en hoj med 200Hk på slangen :gnissla
Kör hårt!! :yoparty

//Robert

Jag ber om ursäkt för min teamkamrat. Han är lite bakom flötet, men sätter man honom på en hoj så är han faktiskt rätt användbar eftersom han är så snabb. I övrigt skall han bara vara tyst, som de andra söta flickorna anars blir det nakcskåt. Direkct! Pungt.

Strider skrev:
Säg istället: Jag blir alltid omkörd in i Hansen av snabba 600:or. Jag har för mycket effekt som jag inte vet hur man bromsar med.
SBS.....

Om ni behöver någon som kan flippa hamburgare så är jag helt klart med. För köra kan jag fanimig inte. Vänta nu, då kanske man passar iallfall...

Freppa skrev:
Om ni behöver någon som kan flippa hamburgare så är jag helt klart med. För köra kan jag fanimig inte. Vänta nu, då kanske man passar iallfall...
Du är välkommen tillbaka tíll EMR. Då har vi allt, SBS, SBR, SBSN och SBG; alltså (skit bakom) styret, räcket, skiftnyckeln och grillen.

Strider skrev:
Du o jag o Humlan kan väl bilda en klubb! SBS-racing
:banana :fyllisar :yoparty :)

Du får vara ordförande, jag kan va kassör o Mumlan får vara technical guru, dvs kit ansvarig.
Freppa & valmers är grillansvariga :tummenupp

Freppa skrev:
Jag ber om ursäkt för min teamkamrat. Han är lite bakom flötet, men sätter man honom på en hoj så är han faktiskt rätt användbar eftersom han är så snabb. I övrigt skall han bara vara tyst, som de andra söta flickorna anars blir det nakcskåt. Direkct! Pungt.

Dra igen draghålet Mr.Enminutochfemsekunderpåsviesta!!! :smasha
Till dig har jag bara en sak o säga!!! ÖKA!!!!! :whip

//Robert

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...