War-psycho skrev:2320315I second that...![]()
Förutom det där: "bekvämt", med stelbensram på min chopper blir den inte mer bekväm än sporthojen.![]()
Hmm... Byta ut Sukan mot en banhoj kanske ?
(Tål att tänka på.)
Bild på bettan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
War-psycho skrev:2320315I second that...![]()
Förutom det där: "bekvämt", med stelbensram på min chopper blir den inte mer bekväm än sporthojen.![]()
Hmm... Byta ut Sukan mot en banhoj kanske ?
(Tål att tänka på.)
Snygg färg...Blondie skrev:2320358Bild på bettan
motivlack med massa döskallarWar-psycho skrev:2320388Snygg färg...![]()
#Olsson# skrev:2320527Om man tar bort de där Hobex-detaljerna som rocketstyret, de groteska moppe-avgasrören och den oerhörda mupp-pinnen bak på limpan, så borde man bli av med det värsta i alla fall.![]()
Jo, min är inte helt olik den i stuket faktiskt. (Även om jag tycker min är snyggare.Jörgen Karlsson skrev:2320543Ähh! Det är kult med Captain America-stuk. Har fabbo inte sett Easy Rider?![]()
/J

Jörgen Karlsson skrev:2320543Har fabbo inte sett Easy Rider?![]()
/J
War-psycho skrev:2320537
Edit: Tog bort bilden, fel forum att visa en chopper i.![]()
#Olsson# skrev:2320551Easy Rider, hmmm är det någon porrfilm?
Sot-horan gillar jag dock, det vet du.
.
Nä, det var inte så farligt, tog inte illa vid mig.#Olsson# skrev:2320551Jag tog bort mitt inlägg, det såg så elakt ut, men jag ville bara skojsa lite. Förlåt.
Sesså, tebaks med bilden nu, det passar ju tråden.

Fred00 skrev:2319925Sant, det är inte försvarbart att en japansk "storglidare" kostar lika mycket som exempelvis en R1:a heller. H-D är snäppet värre dock. Jag tycker att H-D mycket väl kan ta ut lite extra för att de är "originalet", mystiken (om man nu anser att den existerar) och allt det där, men det finns ju gränser. En VTX 1800 kostar 130'000kr, en Fatboy ligger på 200'000kr...
Förövrigt anser jag att H-D gör de snyggaste glidarna, men priset i sig gör att jag aldrig skulle köpa en ny, oavsett hur mycket pengar jag hade. En ren principsak.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |