G-man
FÖR tillfället ej B-NNAD
När man inte refererartill en kille som klotade igår. Samtidigt som man i samma artikel inte kan läsa sig till att det det inte gått speciellt bra för den som satt på sadeln.
Men visst spåna gärna vidare om det känns meningsfullt.
Lite morbit i mima ögon men kör![]()
Inte kan läsa sig till att det inte gått speciellt bra? Det står ju direkt i artikeln och i första inlägget att han tyvärr är illa därran.
Jag hoppas jag inte uppfattas som respektlös men jag ser inte att det ska vara något fel med att diskutera ett däck som synns på bild i ett nyhetssrepotage.
Även om denna tråd handlade om vad som orsakat olyckan så skulle jag inte se ett fel med det. Hans anhöriga och vänner undrar säkert över exakt samma sak. Alla vill alltid få veta vad som orsakat en olycka. Det gör att vi kan lära oss vad som måste förändras för att det inte ska ske igen.
OM det visar sig att dåligt däcksval varit en bidragande orsak i detta fall så är det väl bra för allas skull att det diskuteras?
Är det mer respektlöst bara för att han är medlem här på detta forum? Vore det mindre respektlöst att diskutera vad som orsakade sex sjömäns död inatt?
Nej, alla dylika diskussioner görs för att vi ska kunna undvika framtida olyckor.
Last edited: