Är du rädd?

Jag har ett nytt helställ hemma i din storlek, spesiall plais ånli fål jo...:tummenupp
Har hittat ett snyggt Dainese som jag ser jäääävligt fit ut i (tror det är ett sånt där nytt fåttåsjåpställ aka kameleont) men jag hör av mig o kommer ut o testar! :tummenupp

Säljs dom i tältstorlek?
Såja Maffan. Så tjock är du inte :pannkyss du har... hmmmm... som jag... pondus :)

Jag har fullt förtroende för dina kunskaper i roadracing, så varför skulle du inte klara av delat ställ, magen ramlar ut eller????:confused: :confused:

Å andra sidan ska man ju i dag ha kort tröja och midjejeans så att minst halva cykelstället syns om det ska vara coolfaktor på klädseln:D :D :D
Näääää... men jag måste ju också ha en såndäringa "puckel" när det går ruggit snabbt :rolleyes:

Skämt åt sido, NÄR jag vurpar (för det är ju rätt safe att säga det) så vill inte riskera att blixtlåsen i delningen släpper. Man slår sig jävligt nog ändå. :huvet
Känns tryggare att köra i helställ

Last edited:
Sommaren 05 va den bästa jag med många varit med om, endel olyckor och skit men men de ledde ju till att de blev nyare och bättre hojar för de flesta(mig o Maffan då:rolleyes: )...:tummenupp

Körde inte så mycke förra säsongen då de va de millitära som gällde blir även så detta år men ska nog ändå finnas mer tid till hojåkningen annars får man starta nått uppe i Ronneby...:tuttar

Tror problemet är att eliten börjar bli äldre och äldre och orkar inte lika mycke längre eller va tror folk?? :tungan

kan bara hålla med om sommaren 2005... fantome den bästa sommaren jag kan minnas :yoparty Lärde känna asgoa människor här igenom RR & onsdagsgazzen. Mycket gasande, festande, filmande o nära köttfärsincidenter som man lärde sig av. Hoppas att sommaren 2007 blir åtminstone hälften så rolig så är jag nöjd :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park