Är du rädd?

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
11 pers inne men ingen skriver..
26 OLIKA inloggade under en dag och inte ett ord..

2005 var det full rulle, sommaren var det full rulle både på forumet och på gatan med träffar och körningar hela tiden..
Våren (vintern 2004) var det massor med "Jag ska till sommaren" snack och festplaner m.m.

2006/2007 verkar det som folk bara inte pallar mer...

Vad e din ursäkt för detta?

2005 var det full rulle, sommaren var det full rulle både på forumet och på gatan med träffar och körningar hela tiden..
Våren (vintern 2004) var det massor med "Jag ska till sommaren" snack och festplaner m.m.

Jag ska köra REC och har fullt upp med planeringen för det. :)
Spara pengar = Inga SH pubar
Träna = Inga SH pubar
Gå ner i vikt = Inga SH pubar

Planerar säsongen för MCK Vilse med:
Påskharerundan
Skånevårenturen
Nationaldagsrundan
Söder om Landsvägen Tour
samt den nya Bånnagazzrundan
Mer info kommer. :D

Planerar in Moto GP träffarna på O´Learys
Premiären skiter sig för då är det skidåkning i Trysil och några av loppen krockar med REC tävlingarna men i övrigt så kan det bli bra.
Mer info kommer.

I övrigt så har jag inte tid.... :tungan

Otroligt,, Bara Hälsingborgare som vågar,, What is this world cUmming to?

so looonely...... :/ var här inte 05, halva 06, har inga när hojpolare, så blir att man fegar ut på en massa saker för det är så tråkigt o inte känna någon etc...

Last edited:
so looonely...... :/ var här inte 05, halva 06, har inga när hojpolare, så blir att man fegar ut på en massa saker för det är så tråkigt o inte känna någon etc...

Jag kände heller ingen när jag började,,, flyttade ner från Umeå o efter en körning var det på G... :tummenupp

Detta år ska jag inte byta hoj mer än maximalt tre gånger... (nyårslöfte)

Nej, så elak är nog inte ens jag.

Budgivning om bilden kan tas via PM. :tungan

KLART du e... Fram med den,,, Alla har redan sett filmen om Willy :D

Last edited:
Jag hade bara fyra,, nä, fem olika under 2006,, nä, sex olika.. men detta är ska jag behålla alla.. blir lite dyrare då.. :huvet

Jag hade bara fyra,, nä, fem olika under 2006,, nä, sex olika.. men detta är ska jag behålla alla.. blir lite dyrare då.. :huvet

Locket passade smäck. Nu är det bara följande som skall på hojjen.

Clip on
Domino grepp
Snabbgas, nya vajrar
on/off switch
Radial Cylinder
My Chron LIGHT TG
X260 Transponder

Sen är den klar:)

har haft fullt upp med att sälja min gamla hoj, leta lägenhet, hunden och leta ny hoj så har blivit liiiiiiite svårt att hinna med allt annat som hänt här, men till sommaren är man med på allt igen, :tummenupp

har du inte varit med på någon körning???
för har man varit med på en körning så har man ju en drös med nya vänner ju.... :)

Sommaren 05 va den bästa jag med många varit med om, endel olyckor och skit men men de ledde ju till att de blev nyare och bättre hojar för de flesta(mig o Maffan då:rolleyes: )...:tummenupp

Körde inte så mycke förra säsongen då de va de millitära som gällde blir även så detta år men ska nog ändå finnas mer tid till hojåkningen annars får man starta nått uppe i Ronneby...:tuttar

Tror problemet är att eliten börjar bli äldre och äldre och orkar inte lika mycke längre eller va tror folk?? :tungan

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park