Kolla in den här sidan...
www.etanol.nu
Man kan allstå köra alla bensindrivna fordon på mer eller mindre etanolutspädd bensin, utan nämnvärda biverkningar... (Blir svårstartad när det är kallt, motor eller bensinvärmare hjälper. Eller startgas om man inte har tillgång till eluttag vid bilen... På sommarn, inga problem)
Gör som jag... Tanka e85...
/Zana
Hehe, låter som värsta dammsugarförsäljarn... =)
www.etanol.nu
Man kan allstå köra alla bensindrivna fordon på mer eller mindre etanolutspädd bensin, utan nämnvärda biverkningar... (Blir svårstartad när det är kallt, motor eller bensinvärmare hjälper. Eller startgas om man inte har tillgång till eluttag vid bilen... På sommarn, inga problem)
Gör som jag... Tanka e85...
/Zana
Hehe, låter som värsta dammsugarförsäljarn... =)
. Kör själv focus flexifuel å jag vill INTE gå i vinter
. Nä det blir att tanka bara bensin då!