Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Starstriker skrev:2279275
Vad gör man med en person som har temperament som en treåring och blir sur och grinig (i minst 3h) om hon inte får som hon vill?
Frredde skrev:2279720-Känner mig ENSAM!
Alltid lättare att grisa ner sig i det som e jobbigt. Vilket e fallet för mig...![]()
Jonathan skrev:2279206Då antar jag att du hellre har en bunt med pengar istället för en frisk rygg samt friska handleder?
Kapten Blåskägg skrev:2279913Det här har ju diskuterats tidigare men jag kan skriva det igen.
Du ska se till att hon får en liten svampinfektion i underlivet, så hon också får se hur det är att leva med en irriterad fi**a![]()
Mrs. Laphroaig skrev:2280669Är enormt lycklig över att jag har hittat min underbara pojkvän ( Laphroaig här på forumet), rätt så glad över att ja fick ett jobb på förlossningen då ja älskar så små barn MEN för övrigt mår jag skit.
5 kroniska sjukdomar,skador på rygg, nacke och knä, nyss fått diagnos på en hjärntumör som ska börja behandlas snart.![]()
Och som ja skrev i en annan tråd, mitt skit med tandläkare å hela den biten.
Försöker se det roliga i jobbet och kärleken för att det ska få bort lite av det jobbiga men inte alltid så himla lätt när fan alltid är målad på väggen.
Just nu tar jag en dag i taget, åker upp till killen på söndag och ska myyyyyyysa som fan![]()
Dee_cati skrev:2279195
Så i det stora hela är jag jävligt lycklig, men jag måste samtidigt erkänna att ju mer pengar jag har, desto lättare blir det. Så att pengar inte gör mig lycklig är skitsnack iaf, så mycket vet jag.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |