Är du lik din motorcykel?

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Det äsgs ju att hundägare väljer hundar som är lika dem själva, till utseendet alltså. Och par som varit ihop länge har en tendens att börja likna varandra.

Men...är du lik din hoj?

Jag är ganska lik min - lite svulstig därfram liksom med två lysen och en ganska hög röv.
 
duckie skrev:
2443209 Det äsgs ju att hundägare väljer hundar som är lika dem själva, till utseendet alltså. Och par som varit ihop länge har en tendens att börja likna varandra.

Men...är du lik din hoj?

Jag är ganska lik min - lite svulstig därfram liksom med två lysen och en ganska hög röv.

Definitivt, vi är båda småfeta, sargade och fasligt trasiga... :D

-@
 
Haha, lite grann kanske... Kvick, smal och stark och ofta uppåt!! :crash :cool:
 
Jag är lika grå, ordentlig, tålig, lättänd och effektiv som min BMW.

Dock inte lika bred i midjelinjen som dess boxermotor, inte lika tystlåten och absolut inte lika utbredd över häcken.
 
duckie skrev:
2443209 Det äsgs ju att hundägare väljer hundar som är lika dem själva, till utseendet alltså. Och par som varit ihop länge har en tendens att börja likna varandra.

Men...är du lik din hoj?

Jag är ganska lik min - lite svulstig därfram liksom med två lysen och en ganska hög röv.

Du menar snabb, läcker, smidig, snygg, grymm, sjunger bra:






svar NEJ:tuttar
 
Kraftigt inre och yttre med liten nätt rumpa :va. Jodå det kan nog stämma :mattias.
 
Inte särskilt.
Hojen: Temperamentsfull, smidig, kvick och smäcker.
Jag: Lite sävlig, lugn och kraftig.
 
duckie skrev:
2443209 Det äsgs ju att hundägare väljer hundar som är lika dem själva, till utseendet alltså. Och par som varit ihop länge har en tendens att börja likna varandra.

Men...är du lik din hoj?

Jag är ganska lik min - lite svulstig därfram liksom med två lysen och en ganska hög röv.

Som fan. Jag är gul, snabb och vacker. Saknar 50 kubik, men är inte lika vanlig som som min kompis rettan. :tomten
 
Visst är jag det!

Jag är passionerad, skör, dyr i drift och kärlekskrank.
Dessutom har jag ett häftigt temperament och är alldeles, alldeles underbar!
 
Jovisst, vi är kraschade båda två.
 
Japp, skiljer förstås ett år mellan oss, men annars är vi korta, tunga, inte så effektiva o ganska klumpiga ;)
 
:D ha,ha,haaa..... Stark men inte tjock.. Tror inte är lik busa,men har lyft skrot i 10 år, hatar allt som är heter "fett"...
 
Hoppas verkligen inte det.. Kör en BMW R1200GS :3freak

Men visst, vissa likheter finns. Borrning på 101 mm kan väl stämma, men slag på 73 vill jag INTE kännas vid..

/Jomo
 
Nja... min hoj är både gammal och grå, men rapp för sin ålder. Känns inte vid de epiteten alls. =D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top