Är du lik din motorcykel?

Skabbig i lacken, lagom sönder, några extra kilo här o där, spenderar endast pengar på det viktigaste, bra att ha när det gäller men annars ett evigt projekt... japp jag och min hoj är på pricken lika :)

jupp vi e nog lika..
båda har nytt utseende och vi e snygga båda två..

japp, det måste jag nog säga att vi är

samma årsmodell, och ganska trötta/lata båda 2

å andra sidan så har vi inte gått så långt, och vi är välskötta..

Hoppas inte jag är lik min hoj!

I så fall skulle det betyda att jag är en anabolakille med kort stubin som är rätt nervös. Lite ärr här och var, hostar rök, svettas gulbrunt kladd. Låter som fan när jag snackar! Är alkolist med taskig smak och folk gör tummen upp när jag springer på stället eller ställer mig på händer - why?

Börjar bli till åren men ändå ganska frän, och kostar min fru en massa pengar.... hmm är nog mer likmin hoj än jag vill tro:D

RRbjorn skrev:
2445639 Hoppas inte jag är lik min hoj!

I så fall skulle det betyda att jag är en anabolakille med kort stubin som är rätt nervös. Lite ärr här och var, hostar rök, svettas gulbrunt kladd. Låter som fan när jag snackar! Är alkolist med taskig smak och folk gör tummen upp när jag springer på stället eller ställer mig på händer - why?
:yoparty ha,ha,haaa... Säj sanningen nu, att du är exakt så :yoparty Jag har aldrig testat anabola, berätta för mig hur det känns att ta det ??? Hjälper det nåt ??? :D

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...