Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Om två män har sex så är det endast den som tar emot som till 100% är Gay, den som ger kanske gör det som en gåva till den som vill ha.
Se det så här, ju fler bögar desto mer chicks över till dig din lilla homofobstony skrev:Hahah precis.. man är inte bög försen man tar emot![]()
Nä jag har jävligt svårt för homos. vet inte varför med det är väll en fördom som sitter i
stony skrev:Hahah precis.. man är inte bög försen man tar emot![]()
Nä jag har jävligt svårt för homos. vet inte varför med det är väll en fördom som sitter i
Ravetrancer skrev:Tror fan man nästan skulle kunna ha sex med en kille utan att vara vare sig bög eller bi...............
//R
Burre skrev:Av ren nyfikenhet vill jag spinna vidare på det där... Jag förstår folk till fullo som skulle tycka bögsex var äckligt... Men du menar att du skulle må dåligt ifall du såg två killar hålla handen på stan? Får du för dig att de kommer ta på dig eller?
EDIT: gäller det lesbiska också?
stony skrev:Jag är inte ute efter att göra någon ledsen eller dra igång någon hetsjakt
(antar att jag kommer få mycket skit nu)
Men jag har bara så fruktansvär svårt för homosexuellea kvinnor som män.
Vet inte vad det är som gör det men det känns fel bara
såg ett par killar som stod och hånglade för ett tag sedan, det var så att magen vände sig.
Men dom är säkert trevliga/snälla människor men jag gillar det inte
Sen har jag full förståelse att ni/dom som är homo skiter fullständigt i vad jag tycker och tänker, men du frågade hur jag kände så...![]()
som gäller för min del....kan aldrig få nog av
stony skrev:Jag är inte ute efter att göra någon ledsen eller dra igång någon hetsjakt
(antar att jag kommer få mycket skit nu)
Men jag har bara så fruktansvär svårt för homosexuellea kvinnor som män.
Vet inte vad det är som gör det men det känns fel bara
såg ett par killar som stod och hånglade för ett tag sedan, det var så att magen vände sig.
Men dom är säkert trevliga/snälla människor men jag gillar det inte
Sen har jag full förståelse att ni/dom som är homo skiter fullständigt i vad jag tycker och tänker, men du frågade hur jag kände så...![]()
Lite korv mellan benen är inte fel vaMacho Woman skrev:Dessutom skulle det för min del (trots att jag är vegetarian) bli lite lite KÖTT i relationen.
GSXR1100R skrev:Lite korv mellan benen är inte fel va![]()
Macho Woman skrev:Mmm, chorizo...
Men en hederlig tjock falukorv dåMacho Woman skrev:Mmm, chorizo...

GSXR1100R skrev:Men en hederlig tjock falukorv då![]()
som gäller har väl möjligen bara tänkt åt det hållet med
.Har varit likadan själv förut, men man vänjer sig. Får erkänna att jag dock hellre slipper att se det om jag får. Vet egentligen inte vad det är som är så svårt att acceptera. Antar att det är något man har inpräntat sen uppväxten. Har svårt att tänka mig mer homofob miljö än den jag kommer från...stony skrev:Vet inte vad det är som gör det men det känns fel bara
såg ett par killar som stod och hånglade för ett tag sedan, det var så att magen vände sig.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |