Är du gay/straight

Vilken läggning har du!?

• Antal röstningar
    0
HBT-personer (homosexuella, bisexuella och transpersoner) Är själv straight med känner många inom ovan nämda grupp, tyvärr ingen trans men det kanske kommer.

Burre skrev:
Mja... fick bort 0% en... men är egentligen bi, men försöker trycka bort alla de känslorna så långt det går, fy fan för att leva med fruntimmer... ;)

JAhaa så det är livserfareheter som fått dig dit du är.. Tja det kanske vore nå´t.. -Älskling, kan du hjälpa mig med vattenlåset? räcker du mig den där 2"4:an är du sjhyst.. haha jo det kanske vore enklare. :tummenupp

Nä, som tur är har jag inte hittat några såna sidor hos mig. Skriver "som tur är" eftersom man skulle få det knivigare ute i samhället pga av det inte är accepterat fullt ut än. Tycker livet är knivigt nog som det är.

Jag måste bara säga att homosexualitet tas emot betydligt bättre än kristen tro här. Är det verkligen så, generellt? Vad vill ni helst ha för grannar? Bögar eller kristna? Vad, om ni måste välja, skulle ni vilja att era barn var? Bögar eller kristna?

Mattias skrev:
Jag måste bara säga att homosexualitet tas emot betydligt bättre än kristen tro här. Är det verkligen så, generellt? Vad vill ni helst ha för grannar?

2 stycken 20-åriga bi-flickor vill jag helst ha som grannar. :1pajas

Mattias skrev:
Jag måste bara säga att homosexualitet tas emot betydligt bättre än kristen tro här. Är det verkligen så, generellt? Vad vill ni helst ha för grannar? Bögar eller kristna? Vad, om ni måste välja, skulle ni vilja att era barn var? Bögar eller kristna?

Bögar... de knackar inte dörr och vill omvända en.

Mattias skrev:
Mina barn skulle naturligtvis accepteras oavsett, men med tanke på samhället runt omkring tror jag det blir mer motarbetade som bögar än som kristna. Men förhoppningsvis dyker inga barn fram än på ett bra tag och innan dess kan ju samhället ha förhändats en del (åtminstone kan vi hoppas på det).

Silwer skrev:
Är inte homosexualitet en sjukdom?
Hmm, det fanns faktiskt med i DSM-III som en psykisk störning :näsblod, dock borttaget i senaste versionen (DSM-IV).

Mattias skrev:

Blanda inte ihop bemötandet av kristna i gemen med det bemötandet Rikard får när han börjar härja om jesus kärlek och helvetets plågor om man inte sköter sig.

Det vi snackar om där är en fundamentalist, och sådana skall alltid mötas med förakt. (Och ett försök till upplysning...)

är inte var 10e killa bög? har för mig jag har läst det någonstans? skulle ju betyda av alla som svarat så skulle det vara 21 st gay´s här inne?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman