Är du en eller känner du en "Outsider"

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
Programmet Outsiders på Kanal 5 är ju hur kul som helt. Människor med udda problem, tvångstankar eller annat lustigt. Är du själv en "Outsider" eller känner någon som är det?

Själv MÅSTE jag ha ketchup före senap! Annars får någon annan ta korven.

Det finns en tråd om tvångstankar någonstans djupt nere i arkivet "överflödiga diskutioner" och att döma av den så är inte jag riktigt normal för att jag INTE har något för mig....

Det finns en tråd om tvångstankar någonstans djupt nere i arkivet "överflödiga diskutioner" och att döma av den så är inte jag riktigt normal för att jag INTE har något för mig....

Ja men nu är det ju inte bara tvångstankar. I dagens avsnitt av Outsiders är det en brud som är rädd för feta människor. Hon får panik om hon ser en fet människa på stan liksom :va

Ja men nu är det ju inte bara tvångstankar. I dagens avsnitt av Outsiders är det en brud som är rädd för feta människor. Hon får panik om hon ser en fet människa på stan liksom :va

Jo jag hörde talas om det avsnittet, samt någon tjej som bar omkring dockor i vuxen ålder och kallade dom för sina barn...

Det finns väldigt många som skulle må bra av lite lobotomi och elektroterapi medd högspänning helt klart....

Vad är det man som stadsbo brukar säga; man är aldrig mer än två meter från en råtta?

Är man medlem här på Sporthoj är man väl aldrig mer än två posts från någon neurotiker.

Har du visst. Du bara MÅSTE berätta en anekdot i varje tråd :D:D
(Inget fel i det dock, jag uppskattar att läsa dem)

För 30 år sen hade det gått att leva med det. Nu är ju fetma normalt.

Last edited:
MikkE skrev:
Själv MÅSTE jag ha ketchup före senap! Annars får någon annan ta korven.

:skrattaåt

Jag trodde att jag var knäpp, helt vriden och en klar kandidat för att vara med i programmet... men efter att ha läst det ovanstående inser jag att jag är galopperande normal! ;)

Så fort jag besöker någon/kommer in i ett nytt hem så möblerar jag om hela denna i mina tankar och sitter och analyserar och funderar ut nya fina alternativa möbleringar/stilar/färger och möbler, och hur man snyggast kan 'göra om' stället.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla