Oddjob
Bannad
vill ni ha adressen till 58:an?
jo det var jag som kom dit helt själv.. (med google
)
jo det var jag som kom dit helt själv.. (med google
)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)kolla bokstäverna i munnen på gubben som uppstår om du vänder på bilden och roterar denNilsson_ skrev:fan sitter fast på 4:ankan inte någon ge mig en liten ledtråd?
Nilsson_ skrev:asså jag lyckas seriöst inte se att det står något i munnen men jag har hittat vad det ska vara men hur i helvete ser man bokstäverna?
#acke# skrev:Om du vrider och vänder lite på bilden så kommer du se att det finns en bild i bilden. Enklast är om du bara väljer att spara bilden. Därefter duger windows inbyggda visningsprogram vilket tillåter dig att rotera och ZOOMA...
red_ninja skrev:och vad blir 5:an nu då, ser att det finns bokstäver under " mirror" smell nåt men inte vad det står, help needed

Absinthe skrev:Joo men ge mig gärna svaret på 5an så jag kan komma till 8an![]()
#acke# skrev:ok, svaret finns dock i princip redan tidigare i denna tråden men ... here goes...
Ta bara de översta bokstäverna inom "avgränsningen" och lägg samman dem (ODWNWDRASIPLAR). Lek lite med dem så kommer du få dem att bilda ett ord som tar dig vidare.![]()
Absinthe skrev:Joo men ge mig gärna svaret på 5an så jag kan komma till 8an
edit: downwardspiral

Absinthe skrev:Ja just.. 6an va fan lika svårt efter man kommer till "trains".. testade skriva "electricity" .. kom de.. what is electricity?
http://gamershood.com/forum/archive/index.php/t-171.html
Man ska svara med en hel mening...red_ninja skrev:fan ja har provat allt, powersource, energy, electricfields, acdc, tension, voltage, mm NU FÅR NÅGON TALA OM VAD DET ÄR INNAN JAG ******** EN VÄRDETRANSPORT
electricityis...red_ninja skrev:fan ja har provat allt, powersource, energy, electricfields, acdc, tension, voltage, mm NU FÅR NÅGON TALA OM VAD DET ÄR INNAN JAG ******** EN VÄRDETRANSPORT
-Rosen- skrev:electricityis...
red_ninja skrev:ok done, men nästa nivå är ju inte superlätt den heller, 6(66)??????????
beast o nåt mer..... jag måste fan vara retarded!!
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|