dem är idioter o att jag inte ens vill bo i denhär stan för det bor för mycket sånt drägg här...
Flytta då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dem är idioter o att jag inte ens vill bo i denhär stan för det bor för mycket sånt drägg här...
Ert obstinata förhållningsätt är genomgående. Förklara gärna utförligt ert narcisstiska perspektiv mer övergripande i ämnet.
Det finns "offer" och "gärningsman". Ingen väljer frivilligt att bli ett "offer"
INGEN........
vi kan ta ett annat exempel:
Sprit är coolt! Som kille är man inte full så länge man kan ligga ner utan att hålla i sig!
Ni diskuterade offret, därav mina tidigare kommentar som svar på ert resonemang med "att inte försätta sig i sådana situationer". Vilket är just en klassiker för resonemang angående våldtäktsoffer och deras "fel". Samt den människosyn det representerar, även i domstolar sorgligt nog .
/Badger - en Fraggel
Men att säga att flickan är en idiot är inte samma sak som att säga att hon får skylla sig själv! Inte nför min del iaf. Du tillsätter dina egna åsikter till bl.a. mig. Därmed fragglades du.
Att det är en klassiker och att ovanstående skulle betyda att det är hennes eget fel och den hemska människosynen för stå för dig. Jag säger att det var en puckad jävla brud med A-lagare till föräldrar och med nötter till s.k. polare. Men det ger ingen rätt att utnyttja henne sexuellt. Inte på något sätt.
Du måste väl endå hålla med om att hon försätter sig i en förbannat dum situation? På samma sätt håller jag med dig och Korvis att det inte är en förmildrande omständighet eller att hon inte väljer att vara offer eller något i den stilen. Killarna som gjorde detta förtjänar full straffskala. Men det ändrar inte min åsikt om att tjejen är flat out korkad.
Skulle du ha en skön djävla trekant med Angelina Jolie och Beyonce skulle du väl känna dig lika våldtagen om Mona Sahlin plötsligt satte på dig?!
Det var trevligt och få ny tolkning av ditt tidigare resonemang.
Har jag nu förstått det rätt av dina inlägg:
Flickan är idiot.
Flickan är flat out korkad.
Barn får dricka sprit i mindre mängder.
Flickor ska inte umgås med hormonstinna killar.
Flickor har valmöjlighet att inte försätta sig i "situationer".
Flickor har sunt förnuft.
Flickor har självbevarelsedrift.
Är det korrekt uppfattat, ni har tolkningsföreträde naturligtvis.
Din ödmjuke Fragglare
Zee skrev:Hon hade hade haft lika kul om hon druckit en tredjedel av det hon drack och om hon sett till att ha ett par goda pålitliga vänner kring sig hela kvällen.
Jag tycker killarna har försatt sig i en jävla dum situation! Vet de med sig att de inte kan kontrollera kukarna när tjejer är i samma rum ska de fanimej inte utästta sej för denna prövning.

Personligen tycker jag att det är ett bra system, även om det inneburit att mördare har gått fria.
Blir änna lite jobbigt för offret bara, kan ju vara resultatet av klent polisarb iofs.bonny skrev:Personligen tycker jag att det är ett bra system, även om det inneburit att mördare har gått fria.

Det döms väldigt sällan på känslor och rykten utan bara på det som presenteras som bevis i domstolen. Sedan saknas det kanske ibland relevanta bevis, men...
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |