Är det nån som åker fortfarande???

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Ok att det blåser lite och att tonat visir inte funkar efter 1700 :D men det är så aptråkigt att åka ensam....tänkte ta en sväng ikväll men var hittar man likasinnade? Tycker det verkar helt dött.... :(

fazerfun skrev:
Ok att det blåser lite och att tonat visir inte funkar efter 1700 :D men det är så aptråkigt att åka ensam....tänkte ta en sväng ikväll men var hittar man likasinnade? Tycker det verkar helt dött.... :(
Om du har vägen förbi Örebro så är jag med... :)
Det är inte många ute och åker här heller...
Nog fan funkar tonat visir efter 1700, du har väl helljus eller :confused:

fazerfun skrev:

Jag har ingen bil = mc för hela slanten.
Klart.. det börjar bli lite kallt. Kåpor kanske skulle vara trevligt.
Nu har jag ingen supersnabbhoj men det fläktar bra kallt i de 180 skruttan kan
komma upp i.
Klart.. en bit bort från dig också.

fazerfun skrev:

I Gbg har vi 25 grader, sol och vindstilla :banana

Eller... Nja!

Olé skrev:
I Gbg har vi 25 grader, sol och vindstilla :banana

Eller... Nja!

Klart man åker, men börjar som sagt bli lite kallt, i morse var det 7 grader när jag drog till jobbet.
Får dock passa på de här sista dagarna, ska ställa in/av cykeln nu till helgen :(

raukroland skrev:
Om du har vägen förbi Örebro så är jag med... :)
Det är inte många ute och åker här heller...
Nog fan funkar tonat visir efter 1700, du har väl helljus eller :confused:

Örebro är ju najs...får dock bli nästa gång.

Helljus?? har en liten knapp med en trumpet på...kan det vara den :rolleyes:

Klart man åker så länge det bara går är du förbi eskilstuna kan jag hänga på :yoparty

fazerfun skrev:

självklart åker man fortfarande, snön har inte lagt sig juh

Jag åker varje dag... var ute på en 25 milare efter jobbet :yoparty

Idag får man se hur sent det blir på jobbet och om det blir sent så åker man förbi Donken och ser om det finns likasinnade för att tjata lite :tungan

rust29 skrev:
Klart man åker, men börjar som sagt bli lite kallt, i morse var det 7 grader när jag drog till jobbet.
Får dock passa på de här sista dagarna, ska ställa in/av cykeln nu till helgen :(

Nästan som mig då när jag höll på med min varmkörning i morse så stod grannen och skrapade vindrutan. Men fad fasen eftermiddagarna är ju :banana

rust29 skrev:

Redan??

åretrunt åkande

visst ska man åka året runt

förra vinter den 28 december var det dans runt granen i vaxholm..

Bifogat

• waxgran.JPG
    waxgran.JPG
    72.8 KB · Visningar: 108
Åker men det bröjar bli halt...

Får en sladd i en lång högerböj samtidigt som en bil längre fram stannat för att göra en vänstersväng. Fästet behagar komma tillbaka bara ett par meter innan bilen och jag kör om på insidan... Puh! Lite fööör spännande start på dagen. Sen körde jag garagevändningssvängar hela vägen till jobbet :D

fazerfun skrev:

Japp åkte till jobbet i morse! Såg faktiskt flera hojar på vägen. Än lever sesongen!!

JB

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...