Är det nån som åker fortfarande???

@ topic, ja klart :D Var till Umeå´s gokartbana å körde igår kl 19:00! Det är lite känsla att gå på slajd in i kurvan och inte se vart den är ;P

Roligt var det iaf!

Jodå, ställde på min igen igår. Idag var första turen efter min klotning. :banana Fyfaan va gött!! :hoppa :hoppa Blev dock bara 10 mil innan kroppen sa ifrån och började göra för ont för att det ska va roligt. :3freak Kul som faaaaan dock! Ska ställa på varje helg det är fint väder tills första snön kommer. Missade ju två månader av säsongen.. :D

rust29 skrev:
Har med försäkring/pengar att göra, skulle gärna köra ett par veckor till annars...

Ja, det brukar ju spela en viss roll....tror det är dags att gå i dvala här med...finns ju inga å åka med. Dessutom börjar det bli halt på sina ställen tidiga mornar.

Rocco skrev:
Jag åker varje dag... var ute på en 25 milare efter jobbet :yoparty

Idag får man se hur sent det blir på jobbet och om det blir sent så åker man förbi Donken och ser om det finns likasinnade för att tjata lite :tungan
kul att de finns hoj folk runt märsta omr!!! ja krachade på billby vägen
i juli men upp på hästen ba!!!ja åker omkring sigtuna märsta odensala...
de blir att parkera hojen på söndag har ja tänkt....men vi kan hinna åka lite
mvh johan..... :banana

Snäll, snälla, snälla! Ställ inte den frågan än, jag får panik! Vill inte ställa undan än. Hoppas fler känner som jag och motiverar dom som är tveksamma att åka ett tag till. Vill inte vara ensam på vägarna. Skall åka tills snön lägger sig. Skruvade i fodret på stället igår o drog 15 mil! Såååååå kanon! Helgen ser bra ut. Och det där med mörker? Det finns hojar med både hel- o halvljus... Testa VFR:en så får ni se. Det är ju dagsljus!

Klart man åker ännu! Nästan varje dag, faktiskt. Lite regn gör ju inget, så länge det inte fryser på vägbanan. Hade -2 en morgon förra veckan och då var det lite kallt om nosen, men på dagarna och eftermiddagen är det okej. Tänker inte ställa av - riktiga män kör året runt!

Klart att man fortfarande kör... varje dag till jobbet :) Så länge det är någon plusgrad och inge frost så kan man ju alltid köra :banana

har ingen bil för tillfället, bara hoj som gäller. kör omkring med stunthojen, med 12a och fett bakdrev. har nog inte växlat ned till 5an på någon vecka :D , lite jobbigt i 90 då hojen varvar som en galning, tur man bara har 1,5 mil till jubbet :tuttar

fazerfun skrev:
Ok att det blåser lite och att tonat visir inte funkar efter 1700 :D men det är så aptråkigt att åka ensam....tänkte ta en sväng ikväll men var hittar man likasinnade? Tycker det verkar helt dött.... :(

Kör varje dag(så länge det går) till och ifrån jobbet, vid fint väder kanske längre tur när man kan

man kör tills

snön kommer då svidar man om till vinterdäck å skoteroverall, på me handtagsvärmarn å dom "snygga mus öronen"
sen e de ba å åk...... :yoparty

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...