Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är bara 186 o har inte testkört nån thunderace, däremot provsuttit, o det jag kan säga är att fotpinnarna känns väldigt högt placerade...en rätt extrem vinkel på benen så att säga... men som sagt, vet inte hur det känns med lite rull på hjulen....MR JN skrev:Tjena!
Är det nån som e mellan 190cm och över som kör en thunderace som kan berätta hur man sitter på en sådan, om man får plats med knäna etc. ??
r matte i Västerås är nog 190 cm minst..MR JN skrev:Tjena!
Är det nån som e mellan 190cm och över som kör en thunderace som kan berätta hur man sitter på en sådan, om man får plats med knäna etc. ??
Har som sagt inga problem med mina 188 cm..MR JN skrev:Tjena!
blabyra skrev:2408009
PS. Däremot kommer ev passagerare att ha ett litet h-e, fotpinnarna sitter faaan så högt och ingenstans att hålla i sig... ;-)
MR JN skrev:1439122Tjena!
RMT_Racing skrev:2409253Jag är 189 och tycker jag får plats alldeles ypperligt. Ta vara på rådet att använda rygg/mage och knipa mot tanken så du slipper ont i handlederna. Passagerarens pinnar sitter som sagt jä vligt udda till..
förresten...kom ju på att jag kört en thunderace..det gick finfint |
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |