Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och frågan är således felformulerad.Ogre skrev:2132841Det är endast lag på att man ska ha hjälm.
Stuff skrev:2132843Och frågan är således felformulerad.
Jag säger inte att man ska köra utan. Jag säger att frågan är felformulerad och att jag borde ha fått ett rätt.E22 skrev:2132854Ditt försäkringbolag vill nog att du ska ha skyddkläder om dom ska stå för skaderna i eventuel omkullkörning.
(dom brukar ju fråga om du använder skuddsutrustning vid nytäcknande av försäkring)
Ååå andra sidan, varför köra utan???
Det beror ju på..om försäkringbolaget kräver att du ska ha det så är det ju ett måste..Stuff skrev:2132856Jag säger inte att man ska köra utan. Jag säger att frågan är felformulerad och att jag borde ha fått ett rätt.
Stuff skrev:2132856Jag säger inte att man ska köra utan. Jag säger att frågan är felformulerad och att jag borde ha fått ett rätt.
Om jag idag skulle missa teoriprovet med motiveringen att körskolan och Vägverket vill forma sina elever skulle jag dra det till högsta instans av ren princip. För mig skulle det verkligen inte "kvitta".E22 skrev:Sen Ååå andra sidan så är det väll många frågor som inte stämmer fråv vv gemfört med verkligheten. körskolan & vv vill ju forma sina elever, åå få dom till att tänka på ett visst sätt, sen om det är rätt eller en tolkningsfråga kan nästan kvitta.
Jag kan säga att jag har bekanta som som överklagat på att det gick konstigt till på en uppkörning..kan säga att man inte kommer någon vart alls med det.Stuff skrev:2132888Om jag idag skulle missa teoriprovet med motiveringen att körskolan och Vägverket vill forma sina elever skulle jag dra det till högsta instans av ren princip. För mig skulle det verkligen inte "kvitta".
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |