Är det här ett skämt eller...

Skicka tillbaka tröjorna och begär pengarna tebax så fixar vi egna tröjor när vi fått till en logga.

okej! pratade med tryckeriet.

Så här är det. Tryckeriet jag använde mig av är relativt nystartat. De har just nu ej maskiner för att trycka alla slogans, nicknames osv i sin egen hall. Utan dem valde att beställa alla dessa från ett ställe uppe i Norrland.

Tryckeriet har erbjudit sig att trycka upp tröjjorna för er igen, denna gång rätt. Ingen extra kostnad för er del.

Är detta nått ni accepterar? Att detta tryckeri åter igen tar och trycker upp Uppsala RoadRunners tröjjor med rätt stavning... osv.

Detta sa dem skulle kunna ta upp till 1-2 veckor att få fixat.

Swedie skrev:
okej! pratade med tryckeriet.

Så här är det. Tryckeriet jag använde mig av är relativt nystartat. De har just nu ej maskiner för att trycka alla slogans, nicknames osv i sin egen hall. Utan dem valde att beställa alla dessa från ett ställe uppe i Norrland.

Tryckeriet har erbjudit sig att trycka upp tröjjorna för er igen, denna gång rätt. Ingen extra kostnad för er del.

Är detta nått ni accepterar? Att detta tryckeri åter igen tar och trycker upp Uppsala RoadRunners tröjjor med rätt stavning... osv.

Detta sa dem skulle kunna ta upp till 1-2 veckor att få fixat.

Ja, om dom lyckas att få :

*Uppsala RoadRunners rätt vänt. samma size som sh.com

*nicken stor text(samma som sh.com) +rätt stavade som det stod när vi skickade dom till dig.

*sporthoj.com längre till höger ut på ärmen så att det syns! och inte som det är nu då texten pekar nästan inåt mot föraren.

annars låter nog pengarna tillbaka ett bra alternativ.
så trycker vi upp egna tröjor till UppsalaRoadRunners.

en poll: (SNABBA RYCK NU GRABBAR)

pengarna tillbax(så trycker vi egna UaRR tröjjor):
1. zeal
2.
3.
4.

nya tröjor inom 2 veckor(rätt tryckta o fina):
1.
2.
3.
4.

Jag vill ha sporthojströjan fixad :hej
Den största gemsamma samlingspunkten för UARRare är ju på SH.

Vill även ha en UARR-tröja, men en sådan kommer nog ta tid att få fram. Vi har ju inte ens en logga i dagsläget.

1. zeal
2.
3.
4.

1. Kryptonit
2.
3.
4.

1. zeal
2.
3.
4.

1. Kryptonit
2.Tinatjejen (swedie, kan jag få med URR trycket på armen med, nu om de ändå ska trycka om tröjorna?)
3.
4.

Kryptonit skrev:
Jag vill ha sporthojströjan fixad :hej

Vill även ha en UARR-tröja, men en sådan kommer nog ta tid att få fram. Vi har ju inte ens en logga i dagsläget.

1.
2.
3.
4.

1. Kryptonit
2. zeal - håller med krypto (dels för att swedie inte behvöer fler utgifter på dessa förhäxxade tröjbeställningar :fakta)
3. Tinatjejen (swedie, kan jag få med URR trycket på armen med, nu om de ändå ska trycka om tröjorna?)
4.

tina.. jag håller den här hemma ja. så länge.. så avvaktar vi morgondagen.
/z

Last edited:
Det ordnar vi Tina.. tack för att ni väljer detta val! blir billigare för alla parter (iaf mig.. hehe).

Ska se till att åka till tryckeriet denna gången.. om jag kan! Jag vill verkligen se till att det blir rätt denna gången!

Tror i ärlighetens namn att det är sista gången jag gör dessa tröjjor. Det är så himla svårt att få rätt. :(

Jag beställde ingen tröja efter förra "strulbeställningen" :p
Känns inte som jag ångrar mig.
Hoppas att era "nya" tröjor blir fina iaf. :fakta

Förresten vad fan gör jag här, jag skulle ju ta en "vit vecka"

Fråga? Varför har man tröjor på sig över skinnstället? Det verkar vara opraktiskt. Och är det meningen att man ska kunna läsa dom på över 2 meters avstånd? Om texten är upp och ner, syns det inte i backspeglarna då? eller om man gör en sån där framhjulskörning?

beelsebub skrev:
Fråga? Varför har man tröjor på sig över skinnstället?
har för mig att det ska finnas en tråd om det på forumet..
inget att diskutera i denna tråd iallfall.
/z

Jag vill ha sporthojströjan fixad

1.
2.
3.
4.

1. Kryptonit
2. zeal - håller med krypto (dels för att swedie inte behvöer fler utgifter på dessa förhäxxade tröjbeställningar )
3. Tinatjejen (swedie, kan jag få med URR trycket på armen med, nu om de ändå ska trycka om tröjorna?)
4. JoS (swedie, kan jag få med Uppsala RoadRunners trycket på ryggen oxo då :rodnar )

1.
2.
3.
4.

1. Kryptonit

2. zeal - håller med krypto (dels för att swedie inte behvöer fler utgifter på dessa förhäxxade tröjbeställningar )

4. JoS (swedie, kan jag få med Uppsala RoadRunners trycket på ryggen oxo då :rodnar )

5. Affe_R1 - Ska ha storeken Large inte XL och min slogan ska var två rader inte fyra...
(på min "gamla" tröja är "nicket" ca 2cm på höjden)

mitt "nick" på tröjan blev lite fel osså!

istället för superRossi så blev det superrossi,

Dom kanske va lite bakis vid tryckningen :p

som jag skrev, har inte med tryckeriet o göra att texterna blev fel! Dock att dem ens tryckte på dem när dem borde vetat iaf att texten var fel var väl kanske ett misstag.

Imorgon ska jag prata mer med tryckeriet så vi får en lösning på det här!

Kanon Swedie! :tummenupp Det här skall nog lösa sig tids nog.

Det vilar något ont över tröjjorna! :eek:

Klart de får en chans till om de erbjuder det, det borde knappast bli fel 2 gånger på raken(knock on wood)
Kanon att du ställer upp och rättar till det fel som blivit Swedie!

1.
2.
3.
4.

1. Kryptonit

4. JoS (swedie, kan jag få med Uppsala RoadRunners trycket på ryggen oxo då )

5. Affe_R1 - Ska ha storeken Large inte XL och min slogan ska var två rader inte fyra...
(på min "gamla" tröja är "nicket" ca 2cm på höjden)

6. M:et

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...