Är det här ett skämt eller...

Klart de får en chans till om de erbjuder det, det borde knappast bli fel 2 gånger på raken(knock on wood)
Kanon att du ställer upp och rättar till det fel som blivit Swedie!

pengarna tillbax(så trycker vi egna UaRR tröjjor):
1.
2.
3.
4.

nya tröjor inom 2 veckor(rätt tryckta o fina):
1. Kryptonit

2. zeal - håller med krypto (dels för att swedie inte behvöer fler utgifter på dessa förhäxxade tröjbeställningar )

3. Tinatjejen (swedie, kan jag få med URR trycket på armen med, nu om de ändå ska trycka om tröjorna?)

4. JoS (swedie, kan jag få med Uppsala RoadRunners trycket på ryggen oxo då )

5. Affe_R1 - Ska ha storeken Large inte XL och min slogan ska var två rader inte fyra...
(på min "gamla" tröja är "nicket" ca 2cm på höjden)

6. M:et

7. Drutten (swedie, kan jag få med Uppsala RoadRunners trycket på ryggen oxo då istället för slogan?? Roligare med samma :D

1. Kryptonit

2. zeal - håller med krypto (dels för att swedie inte behvöer fler utgifter på dessa förhäxxade tröjbeställningar )

3. Tinatjejen (swedie, kan jag få med URR trycket på armen med, nu om de ändå ska trycka om tröjorna?)

5. Affe_R1 - Ska ha storeken Large inte XL och min slogan ska var två rader inte fyra...

7. n'Lasse - och att de också tänker på det här med stora och små bokstäver i nicket, på min stod det N'LASSE och så ville jag inte ha det

Tack Swedie för allt ditt jobb! :tummenupp

GO SWEDIE :bow
All heder åt dig som inte blir helt GALEN på tryckerierna. (eller blir du det i smyg kanske?) :D
Tack även för att du fixar RoadRunners på ärmen min :tummenupp

Jepp, måste också berömma swedie .. denna kritik är ju absolut inte riktad mot swedie utan mot tryckeriet... så det så :word
så all heter åt :bow:bowswedie:bow:bow
för att du orkar med detta... (känner att vi roadrunners bara klagar o klagar just nu..) *sorry* :hug
/z

BEHÖVER HA TILLBAKA TRÖJORNA SÅ FORT DET BARA GÅR NU!!
så vi kan få nya.. snabba ryck pliis ;p

har här :

kryptonit
tinatjejen
r6_drutten
zeal

/z

Ok. Hur, när?

Edit: Framförallt var? :confused:

Last edited:
zeal skrev:
BEHÖVER HA TILLBAKA TRÖJORNA SÅ FORT DET BARA GÅR NU!!
så vi kan få nya.. snabba ryck pliis ;p

har här :

kryptonit
tinatjejen
r6_drutten
zeal

/z

Är du hemma i morgon kväll?? Hör av mig då!

Jag jobbar kväll t o m fredag...
Jag ringer dig imorgon, så får vi komma överens om nått.

1. Kryptonit

7. Drutten (swedie, kan jag få med Uppsala RoadRunners trycket på ryggen oxo då istället för slogan?? Roligare med samma

8. n'Lasse - och att de också tänker på det här med stora och små bokstäver i nicket, på min stod det N'LASSE och så ville jag inte ha det. Dessutom skulle jag vilja ändra ett ord i min slogan

n'Lasse skrev:
1. Kryptonit

7. Drutten (swedie, kan jag få med Uppsala RoadRunners trycket på ryggen oxo då istället för slogan?? Roligare med samma

8. n'Lasse - och att de också tänker på det här med stora och små bokstäver i nicket, på min stod det N'LASSE och så ville jag inte ha det. Dessutom skulle jag vilja ändra ett ord i min slogan

okej att det var sent igår lasse.. men ta o skriv sig upp på denna listan osså va *s*
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=24006
:p

/z

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...