*BigRed*
Classic Rockin' Christmas Rules!!
Flytta te Borås vetja...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Skövde är regnets stad!!! Bodde där i 23 år och det regnade konstant från att min mor födde mig tills jag flyttade till Jönköping... Du borde flytta!!!![]()
borde hon inte ha lite skit för detta
..
Har varit i Skövde i jobbet när jag jobbade inom försvaret. Det stående uttrycket var:
Skövde, stan som ingen behövde.
Fast Robert Gustavsson är ju därifrån. Vilket är en förmildrande omständighet. TS kan ju alltid hyra hans bästa på DVD och glo på när det regnar...
![]()

Allt e bajs. Fack Hjo!
Hjomenvisst
(fördelen med det är väl när det är bra väder).
. Var på Nurburgring sista veckan i juli förra året och hela veckan hade vi regn och sisådär 12 +, det var så kallt så det bästa köpet var ett par värmande mekarhandskar

joo det regnar fortfarande i skövde
jag flytta till skövde för ca 6 år sen på grund av att jag o min sambo valde den här staden för vi inte ville att våra barn skulle växa upp i trollhättan där vi bodde innan.... skövd skulle va en lugn o fin stad, finns inte så mycket annat o säga om skövde.. lugn o fin"regni"stad det e det! stackars killarna ute i kinnekullering va väl idag det va bankörning där... hadde tänk åka o kik lite men tror jag hoppar detjoo det regnar fortfarande i skövde
![]()

Även om det regnar i Skövde så kan det mycket väl vara uppehåll vid kinnekulle så håll.
Man kanske skulle ta sig dit idag men då blir det till att rasta ådi för det regnar som sagt igen![]()
nee nån kinnekullering blir det inte för mig idag.. drar me kärringen till ikea nu
inte för att det kommer bli ekonomiskare men men... slipper ju regnet till viss del
eee jag har inte märkt att det slutat nån gång sen jag vakna vid 08:00nee nån kinnekullering blir det inte för mig idag.. drar me kärringen till ikea nu
inte för att det kommer bli ekonomiskare men men... slipper ju regnet till viss del
![]()

solen skinner.
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |