Är det bara i skövde det regnar hela j...a tiden?

Skövde är regnets stad!!! Bodde där i 23 år och det regnade konstant från att min mor födde mig tills jag flyttade till Jönköping... Du borde flytta!!! ;)

då är det alltså din mors fel att det regnade i 23 år i sträck:va borde hon inte ha lite skit för detta:D o vems är felet nu att det regnar efter du flyttat:7peta..

Nä att det regnar i skövde, borås, uddevalla, ulrisehamn,osvosv beror på att det ligger ett berg""fjäll"" bredvid detta gör att regnet släpper från molnen, jönköping lika så.

mvh

Har varit i Skövde i jobbet när jag jobbade inom försvaret. Det stående uttrycket var:
Skövde, stan som ingen behövde.

Fast Robert Gustavsson är ju därifrån. Vilket är en förmildrande omständighet. TS kan ju alltid hyra hans bästa på DVD och glo på när det regnar...

:D

Körde vättern runt igår och fick två pytteskvättar på mig, en i norra spetsen och en i södra. Du får väl helt enkelt lämna mammas gata och dra ut en längre sväng :)

Fina dagar tar jag hojen istället för fimabilen och letar efter roliga vägar på hemvägen. Skulle man bara kört när man va ledig hade det ju inte blivit nån körning alls. :brinnerup

Har varit i Skövde i jobbet när jag jobbade inom försvaret. Det stående uttrycket var:
Skövde, stan som ingen behövde.

Fast Robert Gustavsson är ju därifrån. Vilket är en förmildrande omständighet. TS kan ju alltid hyra hans bästa på DVD och glo på när det regnar...

:D

Ja, det är ju därför han är seeepeeee. :fakta

(Robban alltså).

Allt e bajs. Fack Hjo!

:7peta Hjomenvisst :6surkart

Bor i skövde men på vardagarna är jag i Göteborg o där regnar det också väldigt mycket, (för att inte tala om blåsten) det känns som att jag åker med ovädren..när regnet har kommit till göteborg så är det samma väder hemma i skövde dagen efter:4skrika (fördelen med det är väl när det är bra väder).

Det känns som att sommaren förskjutits..det är ingen ide att ta tidig semester. Regn fine men kylan pallar jag inte:huvet. Var på Nurburgring sista veckan i juli förra året och hela veckan hade vi regn och sisådär 12 +, det var så kallt så det bästa köpet var ett par värmande mekarhandskar

Klockan är 11:20 o gissa vad..det regnar i Skövde :rofl
(

Last edited:
I den här förbannade skitstaden har de då regnat extremt mycket, igår hade ja mössa, vantar, tröja och jacka då jag skulle gå ut med hunden... Varför bor man här?!

Ja, det regnar alltid i Skövde, bara slaget av Borås där det aldrig slutar regna. Bodde i Schööööööövde i 7 år, vilket mygginfekterat surhål. :hej

jag flytta till skövde för ca 6 år sen på grund av att jag o min sambo valde den här staden för vi inte ville att våra barn skulle växa upp i trollhättan där vi bodde innan.... skövd skulle va en lugn o fin stad, finns inte så mycket annat o säga om skövde.. lugn o fin"regni"stad det e det! stackars killarna ute i kinnekullering va väl idag det va bankörning där... hadde tänk åka o kik lite men tror jag hoppar det:va joo det regnar fortfarande i skövde:huvet

jag flytta till skövde för ca 6 år sen på grund av att jag o min sambo valde den här staden för vi inte ville att våra barn skulle växa upp i trollhättan där vi bodde innan.... skövd skulle va en lugn o fin stad, finns inte så mycket annat o säga om skövde.. lugn o fin"regni"stad det e det! stackars killarna ute i kinnekullering va väl idag det va bankörning där... hadde tänk åka o kik lite men tror jag hoppar det:va joo det regnar fortfarande i skövde:huvet

Även om det regnar i Skövde så kan det mycket väl vara uppehåll vid kinnekulle så håll :tummenupp .
Man kanske skulle ta sig dit idag men då blir det till att rasta ådi för det regnar som sagt igen :3freak

Även om det regnar i Skövde så kan det mycket väl vara uppehåll vid kinnekulle så håll :tummenupp .
Man kanske skulle ta sig dit idag men då blir det till att rasta ådi för det regnar som sagt igen :3freak

eee jag har inte märkt att det slutat nån gång sen jag vakna vid 08:00:va nee nån kinnekullering blir det inte för mig idag.. drar me kärringen till ikea nu:huvet inte för att det kommer bli ekonomiskare men men... slipper ju regnet till viss del:yoparty

eee jag har inte märkt att det slutat nån gång sen jag vakna vid 08:00:va nee nån kinnekullering blir det inte för mig idag.. drar me kärringen till ikea nu:huvet inte för att det kommer bli ekonomiskare men men... slipper ju regnet till viss del:yoparty

Haha din stackare..jadu...för min del får det åska, smälla och regna hur mycket det vill, jag sätter inte min fot på ikea :fyllisar:hihi

Haha, i nordvästra Skåne så har vi idag haft sol och tokigt varmt!
Jävligt synd att hojen står på verkstaden bara :huvet

Vädret de sista veckorna är väl inget att hurra för.
Men, det finns värre platser. Vi har sommarstuga (släkt) i Bergen, norska västkusten. Där kan det regna vill jag
lova! Herrejevlar...

Gud va ni gnäller! Jag som är närking gnäller inte ens så mycket.
Tänker inte slösa mina tycka-synd-om-tankar på er. Spar dem till de som dör av törst i Afrika.

Moraltant. Flytta till Skövde, samla upp regnet i en jävla tratt och skicka det till barnen i Afrika om du nu är en sådan filantrop...
:arsele

Jaha då har man vart på ikea i jönköping o gissa vad som kika fram precis när vi kommit ut ur skövde:p jo solen!!! Nu e man 12k fattigare men skit samma tänkte jag. Jag stressar på kärringen lite så hinner jag ta mig en runda innan det e dags för em finalen:) det va ju sten kört kommer hem bär in skiten vi köpt o tänker nu sticker jag!! Möts av värsta ovädret vid dörren! Vänder snällt o sätter mig i soffan o börja pimpla öl.. Nu så där 5 timmar efter ligger jag här i sängeb lite halv lullig tjejen bredvid som snarkar för fullt sämsta em finalen jag sett o tycker synd om mig själv... Har gud straffat enbart mig?? Imorn ska jag ut o åka vare sig det regnar haglar eller snöar!!! Over and out!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT