*BigRed*
Classic Rockin' Christmas Rules!!
Flytta te Borås vetja...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skövde är regnets stad!!! Bodde där i 23 år och det regnade konstant från att min mor födde mig tills jag flyttade till Jönköping... Du borde flytta!!!![]()
Har varit i Skövde i jobbet när jag jobbade inom försvaret. Det stående uttrycket var:
Skövde, stan som ingen behövde.
Fast Robert Gustavsson är ju därifrån. Vilket är en förmildrande omständighet. TS kan ju alltid hyra hans bästa på DVD och glo på när det regnar...
![]()
Allt e bajs. Fack Hjo!
jag flytta till skövde för ca 6 år sen på grund av att jag o min sambo valde den här staden för vi inte ville att våra barn skulle växa upp i trollhättan där vi bodde innan.... skövd skulle va en lugn o fin stad, finns inte så mycket annat o säga om skövde.. lugn o fin"regni"stad det e det! stackars killarna ute i kinnekullering va väl idag det va bankörning där... hadde tänk åka o kik lite men tror jag hoppar detjoo det regnar fortfarande i skövde
![]()
Även om det regnar i Skövde så kan det mycket väl vara uppehåll vid kinnekulle så håll.
Man kanske skulle ta sig dit idag men då blir det till att rasta ådi för det regnar som sagt igen![]()
eee jag har inte märkt att det slutat nån gång sen jag vakna vid 08:00nee nån kinnekullering blir det inte för mig idag.. drar me kärringen till ikea nu
inte för att det kommer bli ekonomiskare men men... slipper ju regnet till viss del
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden