Är denna snubbe från en annan planet?

Finns faktiskt hojar som går så lite som 50 mil om året....Nu vet jag inte ett skit om just den här men jag har hojar i garaget som jag rullar mindre en 50 mil om året, o dom servas o sköts om som barn en då.. Behöver inte va ett dugg konstigt att en hoj gått lite. :krama

Håller med men som en sa tidigare titta på bakfälgen.
Men den kanske inte är tvättad en enda gång sen -98 :gnissla
Eller kanske gått bana bara några ggr per år

De gnälls alltid om priserna på blocket här på SH ändå ligger dom runt samma pris här för de mesta........ just denna hojen var kanske lite i överkant men ändå...

Kätting? KetTiNg heter la de?:gnissla Måste va idiot som stavar så.... å fan så osmart å inte kolla med grabbarna på SH vad man ska sätta för pris INNAN man lägger ut..

Haha.......

JA, BARA EN SÅN SAK!

Och Haha igen..... bra kommentarer...:hihi

Last edited:
Säg inte det, köpte denna bilen förra veckan http://www.blocket.se/vi/19834413.htm?ca=20_s (konstigt att annonsen inte är borta)

Jag kan ju säga som så att Anne-charlotte hade basröst med "ickeSvensk" brytning, och när jag sedan träffade "henne" så tyckte jag att hon var väldigt lik en utländsk man:va

:)

har visserligen inte kollat tråden men har du fått igång bilen??? :näsblod

Det har alltid funnits och kommer alltid att finnas folk som sätter överpriser och håller tummarna. Som lotto med bättre odds men ganska dåliga ändå.

Köp någon annan hoj och dumförklara inte folk som bara chansar..

Fast innerhåller det en extremt rolig text också så får man självklart sprida den vindsnabbt:fakta

Jag kan ju säga som så att Anne-charlotte hade basröst med "ickeSvensk" brytning, och när jag sedan träffade "henne" så tyckte jag att hon var väldigt lik en utländsk man:va

Du köper en bil av en sak som inte ens kan sitt eget namn, hade du räknat med med en bra affär?

Kanske finns en orsak, kanske finns full dokumentation som kan verifieras, sen att bakfälgen råkade vara skitig är väl inte hela världen...D kan rätt köpare slanta en bra slant.

MEN är det 12 ägare och tvivelaktig dokummentation så kan man bara garva åt miltalsbekräftelsen, så lär den bli kvar Läääänngggeee

Säg inte det, köpte denna bilen förra veckan http://www.blocket.se/vi/19834413.htm?ca=20_s (konstigt att annonsen inte är borta)

:)

FY FAN vad dyrt!! Själv sålde jag en 440 från 1989 för 700 kr till en nysvensk från Södertälje, som var fullt körbar. Undrar vad han sålde den för sen 8000kr?

Last edited:
Fyfan behåll dina skeva sexuella preferenser för dig själv fortsättningsvis:fyllisar
:D

Klockrent!

Vad det gäller annonsen så blir den nog svårsåld, eftersom han påpekar att "PRISET ÄR INTE PÅ NÅGOT FÖRHANDLINGSBART.OCH NI SOM HAR HITTAT BÄTTRE HOJ, SÅ REKOMENDERAR JAG ATT DU KÖPER DEN."

Vilka tomtar det finns! :hihi

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla