Är denna snubbe från en annan planet?

olja o filter ingår ju,det måste vara kanonolja för det priset.....(apropå alla oljetrådar:hihi )

Mattias Persson låter ju svenskt iallafall...

Men det är lite dyrt, jag sålde min exakt lika för 35000 för ett år sen. Det var dock fel på växellådan men det är det säkert på den här med.

ja tror att kärringen hans tvingar honom o sälja den men han vill absolut inte. Därav de groteska priset och får behålla hojen.

så måste de ju vara? :D

Tycker att hojarna på blocket i allmänhet ligger tokhögt, Å andra sidan får de ju inte dem sålda heller, Har ringt på några men de vägrar att gå ner i pris, Jaja behåll den då e det bara att svara med!:yoparty

Finns faktiskt hojar som går så lite som 50 mil om året....Nu vet jag inte ett skit om just den här men jag har hojar i garaget som jag rullar mindre en 50 mil om året, o dom servas o sköts om som barn en då.. Behöver inte va ett dugg konstigt att en hoj gått lite. :krama

Men man får ju ett helt lass smuts med på köpet. Kanske kan sälja det som blomjord sen :hihi

är väl inte så svårt att kolla upp hur mycket den gått?? ring ,be om regnr, kolla med vv eller vafasen det blir.. bilprovningen ?? eller har jag fel? vill han inte ge ut regnr om man e intresserad är det ju bara att hoppa.

Äsch, Blocket är fullt med stollar - de flesta tror deras hojar växer i värde för varje år de har dem!

Jag sålde en 04 R1:a för samma pris som han begär - och det var för nästan 2 år sedan!

Men man kan ju inget annat än skratta och önska puckot "Lycka till!"...

Kätting? KetTiNg heter la de?:gnissla Måste va idiot som stavar så.... å fan så osmart å inte kolla med grabbarna på SH vad man ska sätta för pris INNAN man lägger ut..

Att han skriver med enbart stora bokstäver tyder ju på att han inte har alla bestick i lådan.

Visst är det ett sjukt pris, Frågan är vad man tänker när man sätter ut
sin hoj för ett sådant överpris.
Men så är det i dom flesta fall, Man blandar in personligt värde m.m.
och tycker själv att den gott är värd det.
Han har troligtvis ett sista prut pris, Men som troligtvis även det är
för högt. Men tänker nog att om köparen får pruta 5000:- så tror
köparen att han gjort en bra affär då han ändå prutade 5000:-
Sanningen är nog att om ett par tre veckor ser vi annonsen med ett
sänkt pris som ändå är högt, Men den drar med sig fler spekulanter
då dom ser att annonsen är nedsatt i pris.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT