Är denna annons bluff och båg måntro?

• Thread starter Thread starter mojja83
  • Start date Start date
Nope ingen affär här utan att ha ägarbevis,ägaren + hojen framför mig. Kontroll av ram+motornummer är numera en självklarhet!

Men hade allt stämt och säljaren existerat hade det varit en bra aff'är. Den är ju trots allt 20 k billigare än motsvarande på blocket!

Å andra sidan är ju sportmoppar på Blocket hopplöst överprisade...:gnissla

Kommentar från Leif GW Persson: "*uhhh* (typiskt Leif-GW-stön) aaa...att dömma av hammocken har vi med en seriebedragare att göra. De e ju där dom ligger och väntar på sina offer. *uhhh* Han är alldeles säkert sedan tidigare känd av polisen och förvarar sina offer i potatiskällaren bakom huset".

fraud.jpg

Last edited:
Säljaren kan var bortrest, sjuk eller vill han verka lite oåtkomlig för att skapa ett sug efter den. Den har ju fått en egen tråd.:hihi

endast 4340 mil, står i annonsen men mätartavlan visar km? Så vad är det ni tjaffsar om?

Klart som korvspad att det är fejk...

endast 4340 mil, står i annonsen men mätartavlan visar km? Så vad är det ni tjaffsar om?

Klart som korvspad att det är fejk...

"Lite" OT, men korvspad är väl sällan klart? Alltid(vilket inte är skitofta, får jag medge) när jag kokar korv, så blir det en oljig yta. I högsta grad oklar, om man frågar mig.

Kanske hade denna fråga platsat bättre i "Frågor man aldrig vågar ställa"-tråden. :va

Men ja, du har rätt i att annonsen är högst suspekt.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph