Fast trummorna i den låten är såååå dåligaHade det inte varit för dem så hade låten varit grymt bra.
Edit/ Räjsönen är ju skitdålig men det här blev ju riktigt bra. Började fundera på om det var hans låt när han började spela, sen gick det upp ett ljus och jag förstod att det var Alias, men det tog en stund![]()
Haha, jo han är dålig annars.. men jag tycker iaf det blir coolt det han gör i den här låten
var det inte bara ett år sen anders (han heter väll så sångaren) gjorde bort sig nått fruktansvärt på grammisgalan? tyckte jag i alla fall ^^ har lyssnat mycket på dom senaste året och gillar fortfarande rerout to remain skivan bäst!
Finns ju även en film där anders tappar micken men dom gånger han "growlar" hör man att det låter endå så de kördes inspelatkan tänka mig att de e lite svårare att få till det än själva sången men endå
![]()
ok, men det är väll inte lika ofta han har growlet i backtrack? att han har utfyllnad till refrängen i sångstämmor gör mig inget det låter ändå bra och hans riktiga röst är ju fortfarande med! men growlet är väll fortfarande bara han?

Last edited: