Är de inte kungar?!

Fast trummorna i den låten är såååå dåliga :mad: Hade det inte varit för dem så hade låten varit grymt bra.

Edit/ Räjsönen är ju skitdålig men det här blev ju riktigt bra. Började fundera på om det var hans låt när han började spela, sen gick det upp ett ljus och jag förstod att det var Alias, men det tog en stund :D

Haha, jo han är dålig annars.. men jag tycker iaf det blir coolt det han gör i den här låten:)

var det inte bara ett år sen anders (han heter väll så sångaren) gjorde bort sig nått fruktansvärt på grammisgalan? tyckte jag i alla fall ^^ har lyssnat mycket på dom senaste året och gillar fortfarande rerout to remain skivan bäst!

Finns ju även en film där anders tappar micken men dom gånger han "growlar" hör man att det låter endå så de kördes inspelat :P kan tänka mig att de e lite svårare att få till det än själva sången men endå :)

ok, men det är väll inte lika ofta han har growlet i backtrack? att han har utfyllnad till refrängen i sångstämmor gör mig inget det låter ändå bra och hans riktiga röst är ju fortfarande med! men growlet är väll fortfarande bara han?:va

Last edited:
man kanske inte hör alla detaljer på youtube vidoen?.. äh jag vet inte... men jag har svårt att tro att de skulle fixa med skiten i efterhand, tror iaf inte när galan var slut att det första Anders och de säger är "det har var ju kul, nu går vi hem och spelar in det ordentligt och ger ut till folk att lägga upp på youtube och piratebay":va Sen tror också det är svårt att hinna med det på en natt, men det är bara vad jag tror:)

Kör de låten i rätt tonart och med klick vilket det med största sannorlikhet gör så finns alla spår inspelade. Bara att lägga på rätt verb och dubba. Så gör man hela tiden. Tycker det var många saker som lät bättre här en på tv.

In flames är så sjukt jävla pissdåliga så det är helt makalöst. Fast å andra sidan så är nästan (Hardcore Superstar är ett undantag) alla svenska hårdrocksband det. :gnissla

Med tanke på ditt nick så har du själv diskvalicerat dig att ens yttra dig i denna tråd.. :puss:rolleyes:

Glömde att det va bra när TR vart tyst å det kom igång och slutet va bra..:yoparty

Last edited:
Mycket, mycket bra! :tummenupp

Håller med det någon skrev innan att ljudet lät nästan studio. Otroligt bra ljud för ett youtubeklipp iaf.

Timo är en skön kille.

Med tanke på ditt nick så har du själv diskvalicerat dig att ens yttra dig i denna tråd.. :puss:rolleyes:

Glömde att det va bra när TR vart tyst å det kom igång och slutet va bra..:yoparty

hahaha! bästa idag!:tummenupp

Kör de låten i rätt tonart och med klick vilket det med största sannorlikhet gör så finns alla spår inspelade. Bara att lägga på rätt verb och dubba. Så gör man hela tiden. Tycker det var många saker som lät bättre här en på tv.

Jo sant, men känns fortfarande så olikt dem att skynda med att så fort galan var slut köpa upp/få tag i klippet, Lägga till stämmor och sång från plattan och sedan lägga upp på youtube?:S sen så fanns den ju också på piratebay som jag inte förstår varför de skulle lägga ut där.. men vem vet de kanske tycker det är ok.

Sen så känns det väldigt otypiskt In Flames att lägga till saker i efterhand, sure att de har sina backingtracks, som jag personligen tror är det man hör kanske lite tydligare. Det skulle oxå kunna vara skillnad för att man hör det i mono på youtube, prova titta på det med hög kvalite och se om du tycker det låter mer som du hörde på din tv. Annars kan det ju också vara pga skillnaden på tvns högtalare och datorns högtalare?

Sen här är ett klipp som kom upp 5 efter att galan var slut(och det är jag säker på för jag kollade på det då) och det låter detsamma tycker jag fast kamerakvalite

[YOUTUBE-ID]dopbeBd6JXw[/YOUTUBE-ID]

Mycket, mycket bra! :tummenupp

Håller med det någon skrev innan att ljudet lät nästan studio. Otroligt bra ljud för ett youtubeklipp iaf.

Timo är en skön kille.

Ja fan tycker det blev as bra det där:D

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu