Är begagnatmarknaden helt död eller?

Är detta kanske den mest urspårade tråden på sporthoj ? Det är ju inte ett enda inlägg som berör det trådskaparen tog upp...!

vem säljer mig en rs250 utan motor, och en rd350 motor.
rgv kan funka också.

Jag har en RS 250 -97 som du kan få ta över.
Det sitter en motor i med sjysta kolvar, nya asgasventiler och lite annat.
Jag har ett gäng delar också, såsom extra ramdelar clipons osv osv.
Sugen?

Hur mkt ska du ha för 625an då?

Rättelse: Fick typ 3 intressanta mail.

La mest ut den för att se va ja skulle få för bud, ch tänkte får ja över 55 så säljer jag den, men fick bara bud på 35-45... Haha till och med en snubbe som ville byta sin trimmade moppe värd 40k (enligt honom) rakt av:va

Last edited:
dessa funderingar ni har !!!!l ni kör skiten av hojjarna hög försäkring sen undrar ni om ni kan få bra betalt ,,behåll hojen och det blir ekonomi av ett ,förutom ni som inte har råd , ha de

Rättelse: Fick typ 3 intressanta mail.

La mest ut den för att se va ja skulle få för bud, ch tänkte får ja över 55 så säljer jag den, men fick bara bud på 35-45... Haha till och med en snubbe som ville byta sin trimmade moppe värd 40k (enligt honom) rakt av:va

Ptja, du får la säga till när du känner för att sälja igen så får man väl se om man e sugen :)

Jag har en RS 250 -97 som du kan få ta över.
Det sitter en motor i med sjysta kolvar, nya asgasventiler och lite annat.
Jag har ett gäng delar också, såsom extra ramdelar clipons osv osv.
Sugen?

får tyvärr tacka nej, pengarna går till annat har jag beslutat.
tack ändå.

Det är väll bara att sätta ett vettigt pris och är det någon som är intreserad när dom kollar på den så va berädd att gå ner lite.

La mest ut den för att se va ja skulle få för bud
Det är just den sorters säljare som är de drygaste, de som inte har något större intresse av att sälja. Har en gång blivit mer eller mindre utskälld i förebyggande syfte utifall jag skulle komma på tanken att pruta på "det redan generösa priset"! :eek:

1500 kr för en 10 hk MM102W som gått en timme är väl inte överpris? Jag tror att denna lilla fluga har dött ut...

Vart kan man använda en sån där egentligen?
Vad säger de om man kommer dragandes med en
sån där och vill köra drop-in gocart? Rabatt för att
man har med sig eget fordon?
Skulle kunna vara kul vintersysselsättning annars,
fast jag är pank just nu men annars så :rolleyes:

Verkar ju kanon, får se om jag kan köpa mig en när jag får pengar över nån gång :)

Om dumma försäljare måste jag få berätta en anekdot jag var med om.
Var inne på Stibix i Borås och tittade , vart lite intresserad av en nyare beg zx6r. Omlackade kåpor m,m tyckte priset var väl högt satt när en ny Triump 675 kunde fås för samma pengar nästan. Var försäljarens kompis som ägt den fick vi veta och säljaren hade kört den ,precis som det höjde hojens värde:3freak. Ha ha:D:lol:lol knäppjök skrattar gott än idag när jag tänker på det.

Tycker att priset på min hoj är helt rätt. Två som hört av sig och en som ev ska köpa den. Jag hann inte ta bilder till den första som var intresserad så han köpte en annan.
Trodde jag skulle få den såld första veckan :va
Bohmens R6 är också kanon, men inte har han lyckats sålt den...
Jaja man får köra den i NSB nästa år, som tanken var från början.

Last edited:
Satte ut min r6a på rejält överpris, ingen hörde av sig, sänkte sedan så man blev billigast i sverige, då var det folk som hörde av sig, och efter någon vecka kom det en person och köpte den. Gick väl relativt smidigt ändå.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman