Är alla racing-chicks sötisar eller?

• Thread starter Thread starter AGV
  • Start date Start date

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
articles533_03041310485543.jpg

Susie Wolff - F1

888-620x825.jpg

Vår egen Ramona Karlsson

Eller är det sparkdräkten jag har en fettish på?

Snabbt är sexigt, oavsett hur man ser ut.:tummenupp

Sen är det nog tyvärr så att det blir MYCKET lättare att hitta sponsorer för att kunna ta sig fram inom racing om man ser bra ut och då blir det gärna snyggingar i toppen.

Sponsorer!

Ja, tacka fan för det. Jag sitter här och blir sugen på att kika lite rajsing på TV... :)

Danica var ju grym! Finns lite bikinibilder på Susie också. Men jag tror minsann jag har en fetish för de där overallerna...

Halvunga tjejer som har ett annat intresse än att bara mula i sig chips framför Let's Dance och uppdatera Facebook halva nätterna. Plus att det är en fördel i sporten om utövaren har en viss grundkondis. Och som sagt var så underlättar det nog att inte se ut som ett åkerspöke när man ska ragga sponsorer.

Så när de väl kommit upp i lite högre divisioner så är nog de värsta ruggugglorna utgallrade.

Mikaela Åhlin Kottulinsky :kär

6xw6.jpg

(till vänster)

Så långt sträcker sig inte min fetisch... :gnissla

:rofl

Emma Kimiläinen, STCC... men bilderna är för stora. Om det har med rattarna att göra? :va

Visst är det konstigt?

Ja, för om det bara skulle vara att han skriver rörigt och smått osammanhängande, så finns det gott om inlägg med andra författare att rensa bland.

Så ja, lite konstigt är det, men det är väl ett gäng som anmäler inläggen varje gång antar jag.

Ja, för om det bara skulle vara att han skriver rörigt och smått osammanhängande, så finns det gott om inlägg med andra författare att rensa bland.

Så ja, lite konstigt är det, men det är väl ett gäng som anmäler inläggen varje gång antar jag.
Visa mig var så ska jag städa.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...