Nu har jag lagt ut min hoj på blocket, första dagen, efter några timmar bara skrev cirka 3 st till emailen. Alla innehöll frågan hur snabb är den, har du några fler bilder.
Är dessa seriösa eller ska man bara skita i att svara? Jobbigt att svara, har runt 10 st som har skickat... och den har varit ute två dagar. Två st har ringt.
Men som sagt, ska man skita i att svara på sådana emajlisar eller är de seriösa? Har de pengar?
Jag tror iallafall att seriösa hade kanske skickat ett mail och sedan ringt... inte skicka typ 3-4 st med reply och allt.
Är dessa seriösa eller ska man bara skita i att svara? Jobbigt att svara, har runt 10 st som har skickat... och den har varit ute två dagar. Två st har ringt.
Men som sagt, ska man skita i att svara på sådana emajlisar eller är de seriösa? Har de pengar?
Jag tror iallafall att seriösa hade kanske skickat ett mail och sedan ringt... inte skicka typ 3-4 st med reply och allt.



Nä, pengarna på kontot, innan jag tror på att varan e såld...