Äpplet och Lyon !!!

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Här blir en tråd för att spy galla på dessa herrar :arsele

Kan nog vinna pris för världens sämsta kommentatorer ...
Dom skulle gå i kurs hos dem engelska killarna, dom kan faan göra ett tråkigt race spännande.

Så kom igen nu, eller är det bara jag som sliter mitt hår när jag hör dom ?

Tittar på den engelska varianten för att slippa svenska kommentatorer, vill ju ha mitt hår kvar :)

Jag kan ringa Äpplet och fråga om du kan få komma upp till studion och prova själv?

Den som tycker att Peter och Tobias är de sämsta kommentatorerna kan inte ha sett så mycket sport genom åren :rolleyes:

jo men jag har viasat och är tvingad att lyssna till dessa döskallar, blev väldigt happy när livesändningen var med dom :yoparty

Jag kan ringa Äpplet och fråga om du kan få komma upp till studion och prova själv?

Om du känner honom så tycker jag du ska be honom antingen börja kommentera loppen som man själv ser på eller lämna över till nån som kan

Last edited:
Har aldrig påstått att JAG kan, och du kan på fullaste allvar inte mena att du tycker dom gör ett bra jobb ???

Dom kanske inte håller samma nivå som du förväntar dig,men så länge jag vet att jag själv inte skulle göra det bättre,så vilar jag min väska.

Dom kanske inte håller samma nivå som du förväntar dig,men så länge jag vet att jag själv inte skulle göra det bättre,så vilar jag min väska.

Så då kan du inte säga att Ellison inte platsade i GP, att Håkan Hellström sjunger som en kråka, eller att Salo gjorde en kass insats i OS eftersom du inte skulle kunna göra något utav det bättre själv??
Klart att man kan säga att de är dåliga eftersom de är dåliga, men det betyder inte att en person med den åsikten menar att han kan det bättre själv.

Så då kan du inte säga att Ellison inte platsade i GP, att Håkan Hellström sjunger som en kråka, eller att Salo gjorde en kass insats i OS eftersom du inte skulle kunna göra något utav det bättre själv??
Klart att man kan säga att de är dåliga eftersom de är dåliga, men det betyder inte att en person med den åsikten menar att han kan det bättre själv.

Visst man kan ju säga vad som helst,jag talar för mig själv,och jag talar inte om för nån att det dom gör är dåligt om jag inte kan göra det bättre själv.

Last edited:
"Men gör det bättre själv" Är inte det lite sandlåda?

Om man betalar för en tv-kanal som visar race, lyssnar på killar som har betalt för att kommentera racet, tycker att de gör ett dåligt jobb har man väl rätt att säga det?

Om du (sportbike) har ett dyrt telefonabonnemang kan du alltså inte gnälla på de höga priserna om du inte kan erbjuda ett billigare abonnemang själv?

• Gilla
Reaktioner: R2
Kan vi inte enas om att det är bättre än tidigare i med att dom var på plats, visa egna inslag osv? Jag tyckte iaf dom var OK, men såklart bättre kan dom alltid bli.

• Gilla
Reaktioner: R2
bash: Jag kan ta över ditt Viasatabonnemang om du nu vill slippa höra dem. Jag gillar dem, racen tittar jag på själv och jag tycker om att lyssna på deras snack om statistik, förare och historia.

Jag önskar jag kunde titta med de svenska kommentatorerna men det kan jag inte. Mitt tips skulle dock vara att maila ansvariga för det hela och påtala det i en trevlig ton. Att skriva en tråd på Sporthoj utan att försökt påverka själv är mer Svensson än "Gör det bättre själv"-kommentarerna.

"Men gör det bättre själv" Är inte det lite sandlåda?
Om du (sportbike) har ett dyrt telefonabonnemang kan du alltså inte gnälla på de höga priserna om du inte kan erbjuda ett billigare abonnemang själv?

Sandlåda?
Jag har ju ett val,både vad gäller att lyssna på kommentatorer och att ha ett dyrt abonemang,jag kan ju avstå.
Eller acceptera.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...